Identificador : 32708542
خطیب نماز جمعه مهریز:

مسئولان باید با عوامل فتنه گر برخورد جدی کنند


امام جمعه مهریز در جمع نمازگزاران جمعه گفت: بین مردم ولایی و انقلابی و فتنه گرانی که ناامنی ایجاد کردند و به مقدسات و اعتقادات مردم توهین کردند فرق بسیار است؛ مسئولان باید برخورد با عوامل فتنه گر صهیونیستی را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش صبح مهریز؛ امام جمعه مهریز در خطبه های نماز جمعه مهریز با اشاره به تحرکات فتنه جویان در هفته گذشته گفت: راهپیمایی مردم در اعتراض به ناکارآمدی دولت و گرانی به حق بود اما برخی فرصت طلب که از عوامل دشمن بودند این راهپیمایی ها را به آشوب های خیابانی و خسارت به اموال عمومی و توهین به مقدسات تبدیل کردند و بین مردم ولایی و انقلابی و فتنه گرانی که ناامنی ایجاد کردند و به مقدسات و اعتقادات مردم توهین کردند فرق بسیار است؛ مسئولان باید برخورد با عوامل فتنه گر صهیونیستی را با جدیت دنبال کنند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی ضمن قدردانی از هوشیاری و بصیرت مردم تصریح کرد: با وجود پشتیبانی مردم همیشه در صحنه از انقلاب و نظام و ولایت فقیه، رفع مشکلات معیشتی مردم از وظایف دولت است و رسیدگی به امور اقتصادی و تامین رفاه مردم از فعالیت های محوری است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی با انتقاد از بی توجهی مسئولان به اجرای کامل اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند تنها راه نجات مشکلات اقتصادی جامعه در این دوران تحریم و فشارهای اقتصادی دشمن است و باید مسئولان این راهکار مهم را مد نظر قرار داده و در اجرای کامل این موضوع همت کنند.

محی الدینی خاطرنشان کرد: ملت هوشیار و شجاع ایران همانطوری که مانند گذشته همیشه در صحنه بوده اند، باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و با بصیرت و بیداری، توطئه ها و فتنه های استکبار جهانی را خنثی کنند و اجازه عرض اندام به فتنه گران در جامعه امن اسلامی ایران ندهند.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین