Identificador : 31670981

شهرستان مهریز، رتبه دوم جمعیت سالمند را در استان یزد دارد


رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز گفت: جمعیت سالمند این شهرستان رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش صبح مهریز به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان مهریز؛ علیرضا علیزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز در شورای سالمندان که در محل فرمانداری برگزار شد خاطرنشان کرد: میانگین جمعیت سالمندان استان 3/9 است و شهرستان مهریز با بیش از 3 درصد بالاتر از نرم  جمعیتی استان، با 7/11 درصد در بین شهرستان های استان بعد از  شهرستان تفت در جایگاه دوم قرار دارد .

وی  با توجه به آمار جمعیت سالمند شهرستان مهریز درخواست توسعه مراکز ارائه خدمات تخصصی به  سالمندان و همچنین مناسب سازی معابر، ادارات ، فروشگاه ها جهت تسهیل در ارائه خدمات به آنان شد.

علیزاده معابرشهری ، بوستان ها ، بانک ها و ادارات شهرستان را از مهمترین مراکز سطح شهر عنوان کرد و گفت: بیشترین مشکل در حوزه مناسب سازی وجود دارد که  پیوسته مورد شکایت معلولین  و سالمندان  می باشد.

رئیس بهزیستی مهریز  با بیان اینکه مشکلات مناسب سازی گروه های خاص در کشورهای پیشرفته حل شده است، استفاده از تجارب موفق آنها را در این  زمینه راهگشا دانست و اعلام کرد: اداره بهزیستی شهرستان مهریز در راستای حل مشکلات این قشر، به همراهی و تعامل دیگر مسئولان و ارگان های سطح شهرستان نیازمند است.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین