Identificador : 32722635
آیت‌الله ناصری در جمع پرشور مردم دارالعباده:

ایجاد شکاف بین مردم و ولایت از اهداف مهم دشمنان/مشکلات اقتصادی کشور تنها با اجرای اقتصاد مقاومتی حل می شود


امام‌ جمعه یزد در جمع راهپیمایی کنندگان یزدی با تأکید بر لزوم حفظ همدلی مردم و مسئولین و ضرورت توجه به مطالبات به‌حق مردمی ، گفت: استکبار به دنبال دور کردن مردم از ولایت است و از هیچ فتنه و توطئه‌ای دریغ نمی‌کند.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزدرسا، دارالعباده یزد امروز صحنه حماسه‌آفرینی مردمی بود که سرما و باران هم بر شور و حرارت انقلابی آن‌ها تاثیرنگذاشته بود و دوربین ها حماسه آفرینی مردمی را به تصویر کشیدند که همراه با سراسر ایران در راهپیمایی عظیم، قاطعانه اقدامات آشوبگران و دخالت بیگانگان را محکوم کردند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان در این راهپیمایی با تأکید بر اینکه دشمنان و استکبار جهانی که دنبال این هستند تا بار دیگر ایران را همچون زمان پهلوی چپاول کنند و مانع پیشرفت آن شوند، افزود: دشمن همواره به دنبال این است تا با ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولین، نقشه‌های شوم خود را پیاده کند.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه مردم و خواص و نخبگان همواره باید با بصیرت و پیروی از ولایت و همدلی در مسیر سرافرازی و حل مشکلات حرکت کنند، تصریح کرد: دشمن می‌داند که آنچه باعث می‌شود نقشه‌هایش خنثی شود رهنمودهای ولایت و ولایتمداری مردم است و به همین منظور به دنبال این است تا مردم را از ولایت جدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد بابیان اینکه بصیرت و هوشیاری مردم همواره فتنه‌های استکبار را خنثی کرده؛ اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل، انگلیس و هم‌پیمانان منطقه‌ای  آن ها نظیر رژیم خبیث آل سعود می‌دانند که پیشرفت ایران و انقلاب و همراهی مردم مانع تحقق اهداف شومشان می‌شود و همواره به دنبال ایجاد دودستگی و اختلاف هستند که هم مردم و هم مسئولین باید نسبت به این مهم هوشیار باشند و بدانند که لحظه‌ای غفلت، عواقب بدی خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه بصیرت افزایی باید همواره موردتوجه آحاد مردم باشد، ادامه داد: در حوادث فتنه گون صبر و بصیرت است که سعادت جامعه را تضمین دارد.

آیت‌الله ناصری ضمن تقدیر از حضور حماسی و پرشور مردم در سراسر کشور و پاسخ قاطع آن‌ها به آشوبگران و دخالت بیگانگان، تصریح کرد: مسئولین باید قدردان چنین مردم فهیم و انقلابی باشند و برای حل معضلات و مشکلات آن‌ها همه توان خود را به کار بگیرند.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی تنها با توجه و پیروی از اصول اقتصاد مقاومتی میسر است، اضافه کرد: توجه مدیران و مسئولین باید به توانمندی‌های داخلی باشد و بدانند که مشکلات باروحیه جهادی و عزم انقلابی حل‌شدنی است.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین