Identificador : 25678808
پیام امام جمعه مهریز به مناسبت 9دی ماه:

حماسه عظیم روز 9 دی مشت محکمی بر دهان فتنه گران بود/شرکت در مراسم 9 دی پاسخ به ندای رهبری است


به گزارش صبح مهریز، نماینده ولی فقیه در مهریز طی پیامی حماسه 9 دی ماه را مشت محکمی بر دهان فتنه گری خواند و از مردم شریف خواست تا در مراسم 9 دی ماه، روز بصیرت شرکت نمایند.

به گزارش صبح مهریز، نماینده ولی فقیه در مهریز طی پیامی حماسه 9 دی ماه را مشت محکمی بر دهان فتنه گری خواند و از مردم شریف خواست تا در مراسم 9 دی ماه، روز بصیرت شرکت نمایند.

در ادامه متن کامل پیام علی برهان، امام جمعه مهریز آمده است:

بسمه تعالی

حماسه عظیم مردم در9دی ماه 88 مشت محکمی بردهان فتنه گران داخلی و حامیان آنها بود. روزی که مقام معظم رهبری بهترین تعبیر‌ها و مفاهیم را در مورد 9 دی ماه داشتند و فرمودند 9 دی تجلی قدرت خدا بود که می توان از همین گفته درس های زیاد و مفاهیم فراوانی برداشت کرد.

حماسه 9 دی پیام های کلیدی فراوانی دارد که همگی آن ها ناظر بر روح دیانت و دین مداری است. مردم ایران با انقلاب بر علیه رژیم طاغوت بر خواسته ها و آموزه های اسلام پای فشردند و در سال های بعد نیز تن به انحراف از مفاهیم دینی و ارزشی خود ندادند که این در حماسه ی 9 دی تجلی یافت.

مقام معظم رهبری همیشه هشدار داده اند تا مواظب فتنه های زمان باشیم و انقلاب و ارزش های اسلامی را حفظ نماییم روزی که فریب خوردگان و فتنه گران در پی آن بودند تا با ضربه زدن های نرم و پیاپی پایه های نظام اسلامی را بلرزانند، اما مردم انقلابی پای پیش گذاشته و چنان درسی به آنان دادند که در تاریخ نظیر نداشته وآنها خود محو شدند. مردم در سال 88 در 9 دی نشان دادند که همیشه پای ارزش های دینی و فرهنگی خود ایستاده اند و با فتنه گرانی که ارزش های دینی، عاشورا و امام را به سخره می گیرند مقابله خواهند کرد.

اینجانب بر برگزاری مراسم روز بصیرت تاکید می کنم و آن را پاسخی به ندای رهبری میدانم. موفقیت همگان را ازدرگاه ایزدمنان خواهانم و برای خدمتگزاران به اسلام به ویژه امام خامنه ای آرزوی سلامتی دارم.

علی برهان

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین