Identificador : 32706659
خطیب جمعه تفت:

دولت فضای مسموم مجازی را مدیریت کند


امام جمعه تفت گفت: فضای مجازی و شبکه های مجازی امروز ابزار و اسلحه قوی دشمن علیه کشور است که هر چه می خواهد علیه جمهوری اسلامی می تازد. لذا دولت باید این فضای مسموم را مدیریت کند.

به گزارش صبح مهریز به نقل از صبح تفت، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نمازجمعه با بیان اینکه بصیرت لازمه زندگی هدفمند است، گفت: یکی از مهمترین موضوع ها و عرصه هایی که نیاز به بصیرت دارد، دشمن شناسی است؛ امروز کسی اگر دوستان خود را خوب نشناسد نمی تواند دشمنان خود را بشناسد.

حجت الاسلام «ابوالقاسم غفوری» افزود: امروز وقتی استکبار جهانی، آمریکا و ایادی آن از کسی حمایت می کنند ما هم بدانیم دشمن ما کیست؟! امروز اگر گمان کنیم چون 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته است، مستکبران دست از سر ملت ایران برداشته و در مقابل جمهوری اسلامی کوتاه آمدند در اشتباه هستیم چراکه این ها با اصل جمهوری اسلامی مخالف هستند، قطع شدن دست استکبار از منافع ایران، آگاه سازی و بیدار شدن ملت ها در برابر ظلم امثال امریکا کمترین دلیلی است که بدانیم دشمنان با اصل جمهوری اسلامی مشکل دارند.

 وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: دست دخالت توطئه آمریکا عربستان و انگلیس به خوبی در اتفاقات چند روز گذشته کشور پیدا بود، اتفاقات چند روز اخیر به خوبی نشان داد که دشمنان ما به دنبال کوچکترین بهانه ای برای موج سواری و سو استفاده هستند.

خطیب جمعه تفت افزود: حمایت های متوالی و تحریک کننده شخص رئیس جمهور آمریکا از اغتشاش گران به خوبی دشمنی های آمریکا و استکبار را به تصویر کشید و امثال آمریکا نشان دادن از اعلان دشمنی علنی با ما واهمه ای ندارند.

وی خاطرنشان کرد: تجربه هایی امثال مذاکرات هسته ای و برجام یعنی ما فراموش کرده ایم که آمریکا دشمن اصلی و درجه یک ملت ایران است ولی ما باز فراموش می کنیم و در چنین مواقع و اتفاقاتی دوباره به یاد می آوریم.

حجت الاسلام غفوری افزود: چنین حوادثی به خوبی دست دشمن را برای همه نمایان می کند و اینجاست که باید دست دشمن را خُرد کرد همانگونه که ملت سرافراز ایران به خوبی با ورود به موقع خود نشان داد که دشمن را می شناسد و می داند با آن چه کند.

وی با بیان اینکه علت و عوامل اصلی فتنه گری های اخیر باید با دقت بررسی و شناسایی شود، اذعان داشت: حواث اخیر باید با دقت و ریز بینی بررسی و تحلیل شود با عوامل فتنه گر برخورد و البته که باید حساب مشکلات مردم را از آشوب گری ها جدا کرد و برای آن تدبیر کرد.

امام جمعه تفت در بخش پایانی صحبت های خود بر کنترل و مدیریت فضای مجازی توسط دولت تاکید کرد و گفت: فضای مجازی و شبکه های مجازی امروز ابزار و اسلحه قوی دشمن علیه کشور است و که هر چه می خواهد علیه جمهوری اسلامی می تازد و دولت باید این فضای مسموم را مدیریت کند.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین