Identificador : 33226670
استاندار یزد:

در نشست‌های خصوصی استان تمجید و گاهی تملق مشاهده می‌شود


استاندار یزد عنوان کرد: در نشست‌های خصوصی استان تمجید و گاهی تملق مشاهده می‌شود؛ در حالی که در این نشست‌ها باید بیشتر به نقد فعالیت‌ها و عملکرد مسئولان و در جامعه، امید و نشاط پراکنده شود.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزدرسا، استاندار یزد در نشست بررسی تحلیلی اوضاع سیاسی و امنیتی کشور و ضرورت اتحاد و انسجام ملی گفت: گروه‌ها و جریان‌های مختلف فکری و سیاسی باید برای یافتن زبان مشترک با یکدیگر تلاش کنند و کارآمدی نظام مقدس جمهوری‌اسلامی را در عمل نشان دهند.

محمود زمانی قمی اظهار داشت: کارآمدی نظام به صرف سخن گفتن نشان داده نمی‌شود، بلکه برای نشان دادن کارآمدی باید نقاط ضعف به قوت تبدیل شود.

وی احساس رضایت در دستیابی به اهداف، هماهنگی با محیط اطراف، عدالت و حفظ الگو و انسجام را از ویژگی‌های نظام اجتماعی عنوان کرد و افزود: آموزش پرورش و خانواده به عنوان نهادهای مهم در تولید تعهد به شمار می‌آیند و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: برخی افراد در حالی برای غیرحقیقی کردن فضای مجازی از یکدیگر پیشی می‌گیرند که این فضا حقیقت جامعه کنونی است.

زمانی قمی تصریح کرد: رمز ماندگاری انقلاب تابع اخلاق و دین دانستن سیاست است و باید این موضوع مورد توجه جدی مسئولان و جریان‌های سیاسی قرار گیرد.

وی با تهنیت ایام‌الله سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: این نهضت به مرحله بلوغ رسیده و باید اقتضائات و انتظارات 40 سالگی و کارآمد بودن نظام بروز و ظهور یابد.

استاندار یزد عنوان کرد: در نشست‌های خصوصی استان تمجید و گاهی تملق مشاهده می‌شود؛ در حالی که در این نشست‌ها باید بیشتر به نقد فعالیت‌ها و عملکرد مسئولان و در جامعه، امید و نشاط پراکنده شود.

زمانی قمی اظهار داشت: بیکاری، اصلی‌ترین مساله کشور در حوزه اقتصاد است، چرا که با رفع آن، بسیاری از مشکلات دیگر مرتفع می‌شود.

وی اضافه کرد: فعالان سیاسی و مسئولان نباید با اظهارات و رفتارهای خود انتظارات و مطالبات مردمی را افزایش دهند. دولت‌ها می‌آیند و می‌روند اما آنچه باقی می‌ماند نظام جمهوری‌اسلامی است.

استاندار یزد در پایان با اشاره به اهمیت رضایت مردم بر عملکرد مسئولان گفت: مسئولان باید رضایت مراجعه‌کنندگان به خود را برآورده کنند و فضای امید و نشاط در جامعه حاکم شود. 

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین