Identificador : 31012369
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

پیوند با عاشورا و کربلا رمز پیروزی رزمندگان در جبهه ها بود


سردار فتوحی گفت: آنچه باعث پیروزی و توفیق مردم ایران، رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شد پیوند با عاشورا و کربلا بود.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزدرسا، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: آنچه باعث پیروزی و توفیق مردم ایران، رزمندگان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شد پیوند با عاشورا و کربلا بود.

سردار اکبر فتوحی افزود: ما همان جلوه های زیبایی که در کربلا شنیده بودیم همان جلوه ها را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم.

وی اظهار داشت: عاشورا و کربلا هر بهانه ای برای اینکه یک فرد یا مسئول بخواهد بیاورد و بگوید به این دلیل از ارزش ها دفاع نکردم، به این دلیل با استکبار نجنگیدم، به این علت قرار دادی امضا کردم، به این علت با آمریکا سازش کردم را خنثی کرده است.

سردار فتوحی ادامه داد: امروز هیچ کس نمی تواند از بار مسئولیت شانه خالی کند و بگوید نتوانستم از اسلام، ارزش ها دفاع کرده و جبهه مقاومت را یاری کنم.

وی گفت: در کربلا بهانه تنهایی گرفته شد، دیگر کسی نمی تواند به بهانه تنها شدن زیر بار ذلت رفته، تسلیم شود و ذلت بپذیرد. خانواده شهدا باید به خود افتخار کنند که فرزندانی را تربیت کرده اند که هیچ مشکل و بهانه ای آنها را از ادای دین به اسلام و انقلاب باز نداشت.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطر نشان کرد: در کربلا تشنگی هم بهانه نجنگیدن و تسلیم نشد، ما هم از عاشورا درس گرفته ایم و زیر بار یاوه گویی های آمریکا نمی رویم.

فتوحی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس همچنین تبعیت از ولی امت باعث شده آمریکای جنایتکار اعتراف کند علی رغم قدرت ظاهری سیاسی، اقتصادی و نظامی دیگر توانایی میدان داری در جهان را ندارد. ای کسانی که نگاهتان به آمریکا است از اعتراف آمریکا درس بگیرید.

وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ گفت: یاوه گویی های سران آمریکا نشان از دست و پا زدن در باتلاق است نه داشتن قدرت، دیگر دوران زورگویی آمریکا و اسرائیل به پایان رسیده است.

سردار فتوحی گفت: باید هر مسئولی که در استان یزد انتخاب می شود طبق نظر ولایت باشد چرا که در غیر این صورت موفق نخواهد شد و نمی تواند به وعده های خود جامه عمل بپوشاند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان تصریح کرد: بعضی ها در یزد می گویند جزء فلان حزب هستیم اگر بررسی کنند می بینند آن حزب عقبه اش آمریکا و اسرائیل است . توصیه می کنیم دست از این بازی ها بر دارند و گرنه شکست خورده و روسیاه می شوند.

انتهای پیام/ج
 





آخرین عناوین آخرین عناوین