Identificador : 32803326
واکنش کاربران به حواشی این روزهای روحانی؛

تلاش برای منحرف کردن مطالبات مردم به هر قیمتی


حسن روحانی به جای رفع نواقص و حل مشکلات کشور، همچنان اصرار دارد مسیر گذشته را ادامه دهد و البته سعی می‌کند با طرح مباحث حاشیه‌ای، مطالبات اصلی و واقعی مردم را به انحراف بکشاند.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزدرسا، ناکارآمدی و ضعف دولت روحانی موجی از نارضایتی‌ها را به وجود آورده و حتی نگرانی‌های جدی وجود دارد از اینکه در نهایت رئیس‌جمهور کشور را به کجا خواهد برد.

این وضعیت به قدری فجیع است که حتی برخی از اصلاح‌طلبان و حامیان دولت هم نتوانسته‌اند ناکارآمدی دولت را انکار کنند. به عنوان مثال امروز عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و مشاور ارشد رئیس دولت اصلاحات در گفت وگویی پیرامون دولت روحانی اظهار داشت: «روحانی به جای اینکه مرد اقتصاد و برنامه ریز باشد بیشتر مرد سیاست و امنیت است، به همین جهت حوزه‌های کلیدی اداره کشور را شوخی گرفته است.» وی ادامه داد: «آقای روحانی در مقایسه همه رؤسای‌جمهور پیشین بعد از انقلاب، وقت برای دولت نمی‌گذارد. می‌گویند ایشان از ساعت 9:30 صبح تا 19 سرکار است. آقای ناطق‌نوری در همین زمینه به ایشان اعتراض کردند و گفتند من که الان فقط یک حوزه علمیه در لواسان دارم از ساعت 6:30 صبح آنجا حاضر می‌شوم و شما باید کمی زودتر بروید و به سخن وزرایتان گوش کنید.»

اما حسن روحانی به جای رفع این نواقص و حل مشکلات کشور، همچنان اصرار دارد مسیر گذشته را ادامه دهد و البته سعی می‌کند با طرح مباحث حاشیه‌ای، مطالبات اصلی و واقعی مردم را به انحراف بکشاند. برخی از مواضع اخیر روحانی از جمله سخنان امروز او در همین راستا قابل تحلیل است. این بازی سیاسی روحانی البته با انتقاد کاربران فضای مجازی همراه شده است. در ادامه واکنش‌های برخی از کاربران توئیتر را از نظر می‌گذرانیم: 






آخرین عناوین آخرین عناوین