Identificador : 32415465
آنگهت خاطر به بد عهدی گواهی می‌دهد

530 میلیارد تومان وعده بر زمین مانده روحانی به یزدی‌ها!


با گذشت 21 ماه از وعده اختصاص 970 میلیارد تومان اعتبار برای انجام پروژه های سفر روحانی به یزد تا کنون چیزی حدود 45 درصد این بودجه یعنی 440 میلیارد تومان محقق شده است و مشخص نیست تکلیف 530 میلیارد تومان دیگر چه می شود.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزد رسا؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در 18 آذر امسال كتاب رهاورد يازدهم، گزارش و معرفي پروژه هاي سفر حسن روحانی در سال 94 به استان يزد، را منتشر کرد.

 


طبق ادعای حميدرضا نصيري زاده، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان يزد« این کتاب گزارشي است مستند از روند پيشرفت پروژه هاي كاروان تدبير و اميد كه با همكاري 19 دستگاه اجرايي استان، تهيه و به چاپ رسيده است.»
در مقدمه این کتاب آمده است، از مجموع اعتبارات سفر، حدود 4400 ميليارد ريال در سال 95 معادل 60 درصد اعتبارات اين سال به استان تخصيص يافته است.
نکته اینجاست که روحانی در سفر به یزد قول افتتاح 46 طرح با اعتبار 970 میلیارد تومان را داده بود، که قرار بود تمام این طرح ها در سال 95 و 96 اجرایی شود.

 


حال که تنها سه ماه به پایان مهلت مقرر مانده، طبق اعلام رسمی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد تنها 45 درصد از اعتبار وعده داده شده محقق شد و بعید به نظر می رسد 55 درصد باقی مانده نیز به یزد برسد.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین