Identificador : 32433311

موج انتقادها به رویکرد چشم‌بسته سلبریتی‌ها در عرصه سیاسی کشور


ابراز پشیمانی چهره‌های مشهور، آن هم تنها شش ماه بعد از انتخابات موجب شده تا بی‌ثباتی و سست عنصری آن‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزد رسا، تنها 6 ماه از زمان انتخابات ریاست جمهوری گذشته که شاهد انتقادهای تند برخی از اصلاح‌طلبان و همچنین تعدادی از چهره‌های مشهور ورزشی و هنری از حسن روحانی هستیم. انتقادهایی که البته خیلی ارتباطی به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ندارد و بیشتر به خاطر مسائل سیاسی و جناحی است.

به عنوان مثال آنچه این روزها موجب تند شدن نقدهای سلبریتی‌ها به حسن روحانی شده، افزایش عوارض خروج از کشور در بودجه سال 97 است! در واقع آن‌ها از اینکه قرار است بنزین 50 درصد گران شود و یا مثلا بودجه عمرانی کشور کاهش یافته و مسائلی شبیه به این که با زندگی عموم مردم مرتبط است، شاکی نیستند بلکه دغدغه‌شان افزایش عوارض خروج از کشور که یک گروه اقلیت با آن مرتبط هستند، است.

از سوی دیگر انتقادها و ابراز پشیمانی این چهره‌های مشهور، آن هم تنها شش ماه بعد از انتخابات موجب شده تا بی‌ثباتی و سست عنصری آن‌ها مورد توجه قرار بگیرد و بسیاری از کاربران فضای مجازی این سرعت تغییر نظر را نتیجه حمایت‌های کورکورانه دیروزشان عنوان کنند.

در ادامه برخی از واکنش‌های کاربران توییتر به این مسئله را از نظر می‌گذرانیم:






آخرین عناوین آخرین عناوین