Identificador : 33166145
رئیس سابق شورای شهر تهران:

وجود روحیه شهادت طلبی و ولایت مداری؛عامل پیروزی انقلاب/ مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سوء مدیریت هاست


چمران؛ وجود روحیه شهادت طلبی و ولایت مداری در ملت ایران راعامل پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دانست.

 به گزارش خبرنگار یزدرسا؛ رئیس سابق شورای شهر تهران در دیدار با آیت الله سید محمد کاظم مدرسی با بیان اینکه علی رغم نگاه برخی افراد در کشور به غرب،چشم بسیاری از ملت های متفکر جهان به انقلاب اسلامی ماست اظهار داشت: هر چند ما کمتر قدر این انقلاب را می دانیم اما انقلاب اسلامی امید را در دل مستضعفین جهان زنده کرد.

مهندس مهدی چمران افزود: انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری  شخصیتی منحصر به فرد و بی نظیر در سیاست و حکومت به پیروزی رسید و امروز وظیفه ماست که قدردان این انقلاب باشیم و قدرشناسی انقلاب یعنی استمرار انقلاب و آرمان های  امام راحل، حرکت در مسیر درست انقلاب و گام برداشتن  رو به جلو.

چمران؛ وجود روحیه شهادت طلبی و ولایت مداری  در ملت ایران راعامل پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس علی رغم حمایت های همه جانبه بلوک غرب و شرق از صدام این ملت رشید ایران بود که به دلیل توجه به تغییرات نفسانی و فرهنگ اسلامی و شهادت طلبی پیروز شد و ایران را به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل کرد.

وی ادامه داد: الگو برداری شیعیان لبنان و حماس فلسطین از ملت ایران و مجهز شدن به سلاح شهادت طلبی سبب شد تا در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کنند و شکست های پی در پی این رژیم غاصب را رقم بزنند.

رئیس سابق بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، مشکل دنیای استکبار با انقلاب اسلامی را تفکر اسلامی و ولایی ملت ایران برشمرد و گفت: تنگ شدن حلقه تحریم ها علی رغم مذاکرات دستگاه دیپلماسی و واگذاری امتیازات متعدد دربرجام گواه این مطلب است که دشمنان ما با تفکر،مکتب و اعتقادات ما مشکل دارند والا می داند ما هرگز به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نیستیم.

وی در ادامه  به عدم پایبندی آمریکائی ها  به تعهدات خود در برجام اشاره کرد و گفت: علی رغم اینکه  در برجام سانتریفیوژهای ما از چرخش ایستاد وغنی سازی ما تعطیل شد اما پول های ما آزاد نشده و مشکلات سیستم بانکی  نیز برطرف نشد بنابراین مشکل دشمنان ما با تفکر شهادت طلبی و ولایت مداری ماست که امروز در دنیا نفوذ کرده است.

چمران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هجمه های دشمنان به رهبری نظام هم ابراز داشت: به دلیل اینکه تنها کسی که در جهان در برابر استکبار ایستاده رهبر معظم انقلاب است  امروز نوک تیز حملات دشمنان و همفکران داخلی آن ها به سمت رهبری نشانه رفته است.

وی مهمترین ثروت کشور را نیروی انسانی جوان آن دانست و گفت: امروز پیشرفت های عظیم ما در علوم پزشکی ،هوافضا و علوم هسته ای همه وهمه مرهون وجود نیروی بی نظیر جوان در کشور است چرا که  زمانی که از دادن  اورانیوم 20 درصد به کشور برای مصارف پزشکی خودداری کردند این جوانان ما بودند که اورانیوم را از غنی سازی زیر 3 درصد به 20 درصد رساندند.

وی مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از سوء مدیریت ها خواند و اظهار داشت: مسئولان ما به جای پرداختن به حواشی  به مشکلات اصلی کشور بپردارند و مطالبات مردم را محقق سازند.
 

انتهای پیام/ح






آخرین عناوین آخرین عناوین