Identificador : 32647722

واکنش طنزآمیز کاربران توییتر به توهم ضدانقلاب نسبت به رخدادهای اخیر


نظام جمهوری‌اسلامی که فتنه بزرگ سال 88 را پشت سر گذاشت، یقینا آشوب‌های چند صدنفری در برخی شهرها تهدیدی برای آن محسوب نمی‌شود.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزدرسا، هرچند مردم «گله‌مندند» و ناکارآمدی دولت روحانی قابل دفاع نیست، اما یقینا مردم عادی و کسانی که از گرانی و اوضاع اقتصادی و عملکرد ضعیف دولت گلایه دارند، هیچ‌گاه اموال عمومی را تخریب نمی‌کنند و پرچم کشور را به آتش نمی‌کشند. آن‌ها گله‌مندند اما دل در گروه انقلاب و نظام دارند.

ضدانقلاب و منافقین و کسانی که بن‌سلمان سعودی و مریم رجوی و ترامپ و مقامات رژیم صهیونیستی از آن‌ها حمایت می‌کنند یقینا عموم مردم ایران نیستند و هیچ ایرانی واقعی حاضر نیست چنین ننگی را بپذیرد.

نظام جمهوری‌اسلامی که فتنه بزرگ سال 88 را پشت سر گذاشت، یقینا آشوب‌های چند صدنفری در برخی شهرها تهدیدی برای آن محسوب نمی‌شود. با این حال ضدانقلاب همچنان در توهم به سر می‌برند و امید دارند با این ترقه‌بازی‌ها بتوانند به آرزوی‌های چندده‌ساله‌شان برسند.

همین توهمات موجب شد تا کاربران فضای مجازی آن‌ها را به سخره بگیرند و نسبت آن واکنش نشان دهند. در ادامه واکنش‌های طنزآمیز کاربران توییتر به این مسئله را از نظر می‌گذرانیم:






آخرین عناوین آخرین عناوین