Identificador : 32648220

آشوبگران حرف آخر را اول زدند


حمله به نماد حسینی کینه ورزی و عداوت آشوب طلبان را نشان داد. برای اینها نارضایتی و مطالبات مردمی تنها بهانه است و هدفشان چیزی جز نابودی تمامی مقدسات مردم این مرز و بوم نیست.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزدرسا، آغاز فتنه تا حرکت های خلاف قانون و ساختارشکنانه در سال 88 که در عاشورای آن سال به اوج خود رسید، حدود 8 ماه به طول انجامید،اما اکنون دشمنان این مرزوبوم به قدری جری شده اند که در همان ابتدا باطن پلید خود را به نمایش گذاشتند.اخیراً برخی آشوبگران در یزد دوباره مسیر حمله به مقدسات را در پیش گرفتند، این افراد با حمله به مقدس ترین نماد اباعبدالله الحسین(ع) یعنی نخل عزای حسینی اوج کینه و عداوت خود از مقدسات را به نمایش گذاشتند. هر چند مردم در سال 88 امتحان خود را به خوبی پس داده و ثابت کرده اند زمانی که پای مقدسات به میان بیاید سنگ تمام میگذارند. اما این کینه ورزی هم اوج عداوت و هم فرصت طلبی آشوب طلبان را نشان داد. برای اینها نارضایتی و مطالبات مردمی تنها بهانه است و هدفشان چیزی جز نابودی تمامی مقدسات مردم این مرز و بوم نیست.

الحمدالله الذی جعل اعداءنا من الحمقا؛ این حرکت بی شرمانه به خوبی ذات این افراد را بر ملا کرد. از سوی دیگر این چنین حرکت هایی هشدار به تک تک ما است، امروز دشمن به قدری جری شده که بی پروا به مقدس ترین و محبوبترین افراد و مقدسات ما توهین می کند. چنین رفتاری زنگ هشداری است برای اینکه مبادا کاری انجام دهیم که بازی در پازل دشمن بوده و به موج سواری مخالفان نظام و معاندان اسلام کمک کند.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین