Identificador : 26608542

دانشگاه منهای اعتبار!


از شما درخواست می کنیم یکبار از وضعیت خوابگاههای پسرانه‌ی دانشگاه اردکان خصوصا پشت مهمانسرا،ساختمان قدیم دانشکده‌ی روانشناسی دیدن کنید.

به گزارش صبح مهریز به نقل از اردکان گویا؛ چند سالی است که دانشگاه اردکان با وجود افزایش دانشجویان غیر بومی هنوز نتوانسته شرایط اسکان دانشجویان پسر را به نحو مناسبی مهیّا کند.

دانشگاهی که نسبت به افزایش ورودی دانشجو به میزان کافی خوابگاه ندارد.

متاسفانه درسالهای گذشته مدارس خالی آموزش و‌پرورش،گزینه‌ی مناسب دانشگاه در وضعیت نامناسب اقتصادی چندسال اخیر بوده و اکنون نیز ساختمان قدیمی دانشکده‌ی روانشناسی عهده دار این مسئولیت شده ؛که هیچکدام مناسب خوابگاه دانشجویی‌ نیست.

نماینده محترم مردم اردکان در ۱۶ آذر سال ۹۴ دقت کنید دقیقا یکسال و دوماه پیش ، درست چند ماه قبل از انتخابات مجلس به دانشجویان قول خوابگاه دادند. _به استناد ویدیوی جشن روز دانشجو_    پس چه شد آن خوابگاه؟ چه شد آن وعده سرخرمن؟

مردم عزیز اردکان ،چند سال است که مسئولین هربار به بهانه ای دانشجورا سرگردان می کنند، یکبار میگویند خوابگاه آماده نیست،بار دیگر میگویند دانشگاه باتوجه به دفترچه انتخاب رشته هیچ مسئولیتی درقبال اسکان دانشجو ندارد و این اواخر هم میگویند کسی نیست خوابگاه را تحویل بگیرد!!

شما قضاوت کنید این شد جواب؟

دانشگاه سالهاست آمادگی خودش رو برای بهره برداری از خوابگاه یا خوابگاههای اردکان اعلام کرده، پس مشکل کجاست؟؟!!

 از شما درخواست میکنیم یکبار از وضعیت خوابگاههای پسرانه‌ی دانشگاه اردکان خصوصا پشت مهمانسرا،ساختمان قدیم دانشکده‌ی روانشناسی دیدن کنید.

ببینید جوانهای مردم از سراسر مملکت اینجا آمده اند دارند کجا زندگی می کنند!

قطعا این گونه سوء مدیریت ها باعث تخریب دانشگاه اردکان در میان دانشگاههای کشور و تبلیغ منفی برای این دانشگاه و این شهرخواهد بود و مانع مهمی برای رشد و توسعه‌ی دانشگاه اردکان که نماد این شهر در جامعه‌ی علمی کشور است؛می باشد.

بیایید با همیاری یکدیگر از این مسئله جلوگیری کنیم.

 

( دانشجویان دانشگاه اردکان)

محمد شاکر

 

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین