Identificador : 32750136

استاندار یزد و آزمون سخت انتخاب


حداد گفت: همه می‌دانیم که در انتخاب مسئولین باید شایسته سالاری را مدنظر داشته باشیم و مادامی که افراد شایسته‌تر، کارآمدتر، متدین‌تر و انقلابی‌تر وجود دارند در نظر گرفتن حزب و باند در سپردن مسئولیت‌ها به افرادِ گروه خودمان، گناهی نابخشودنی است.

به گزارش صبح مهریز به نقل از عصر فرهنگ؛ حسین حداد گفت: همه می‌دانیم که در انتخاب مسئولین باید شایسته سالاری را مدنظر داشته باشیم و مادامی که افراد شایسته‌تر، کارآمدتر، متدین‌تر و انقلابی‌تر وجود دارند در نظر گرفتن حزب و باند در سپردن مسئولیت‌ها به افرادِ گروه خودمان، گناهی نابخشودنی است.

وی افزود: این موضوع را از لابلای آیات قران و روایات نیز می‌توان درک کرد و فهمید. مردم هم این روزها که با مشکلات اقتصادی، اجتماعی و ... دست و پنجه نرم می‌کنند کاملا حس کرده اند مسئولین انقلابی، امین، پرتلاش، کم‌توقع، خدمتگزار و ایثارگر گره‌گشای مسائل زندگی آنان هستند و در این سرزمین پر از نعمت و برکت، در سایه کوشش بی‌وقفه این چنین مسئولانی، رفاه نسبی ایجاد می‌شود.

دبیر جبهه منا استان یزد گفت: استاندار محترم یزد در جلسات مختلف بیان داشته اند من با سخن دیگران استان را اداره نمی‌کنم و سرگرم موضوع دست سوم و چهارم نمی‌شوم. اینک و در این شرایط به نظر می‌رسد، معدودی از مسئولین بی‌حال و بی‌رمق بعضاً مشکل‌دار همچنان در مسند قدرت هستند و جابجایی‌ها هنوز در گردونه‌ی افراد همفکر و هم‌خط می‌چرخد. لذا به شما عرض می‌کنیم استان یزد به لطف خدا و اهل بیت (ع) و علمای متعهد و انقلابی، نیروهای متدین و دست‌پاک فراوان دارد. که بنابر اصل شایسته‌سالاری که توصیه رئیس جمهوری محترم می‌باشد، می‌توانید از آنها در مسئولیت ها استفاده کنید.

وی در پایان تاکید کرد: ان شاء الله استاندار یزد از این آزمون سخت موفق و پیروز خارج شود.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین