Identificador : 32722786
گزارش لحظه به لحظه از قیام یزد؛

یزدی ها تمام قد پشت رهبر خود ایستاده اند/گرمی حضور، سردی هوا را مأیوس کرد


امروز مردم یزد همراه و هم دل با مردم سراسر کشور برای بیعت دوباره با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حماسه ساز می شوند.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزد رسا، امروز مردم یزد همراه و هم دل با مردم سراسر کشور برای بیعت دوباره با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حماسه ساز می شوند.

9:45 با توجه به اینکه ساعت راهپیمایی 10 صبح اعلام شده، بسیاری از مردم یزد بی صبرانه در میدان مجاهدین یزد حاضر شده اند.

9:55 حضور اقشار مردم در این راهپیمایی از ساعات اولیه آغاز این مراسم مشخص است و حضور همه اقشار مردم، مرد و زن، بزرگ و کوچک به چشم می خورد.

10:00 مردم با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پلاکاردهایی با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود آگاهی خود را از دست های پشت پرده اغشاشات اخیر اعلام می کنند.

10:02 علیرغم سردی هوا، بانوان یزدی با اغوش گرفتن کودکان و خردسالان خود از قافله عشق عقب نماندند و در صحنه حاضر شدند.

10:05 مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.

10:10 خیل جمعیت هم اکنون با شعارهای « ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم»، « عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی»، و « ای رهبر آزاده آمده ایم آماده» در حال حرکت به سمت میدان شهدا هستند.

10:17 حضور مسئولان در حماسه امروز یزد از همان دقایق ابتدایی محسوس بود به گونه ای که شهردار یزد، اعضای شورای شهر مردم را همراهی می کنند.

10:23 هرگز یزدی ها فراموش نمی کنند که چگونه به مقدسات آن ها توهین شد، هیأت های مذهبی با علم هیأت های خود در راهپیمایی امروز  جلوه ای دیگری را برای پاسخ کوبنده به خائنان نظام به نمایش گذاشته اند.

10:40 به خیل جمعیت همچنان اضافه می شود، و جمعیت هم اکنون وارد میدان شهدا شد.

10:45 حضور پرشور مردم در حسینیه امیرچخماق، دیگر صحنه ای از حماسه دارالعباده را به تصویر کشید.

10:47 حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد، سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر مردم را در حسینیه امیرچخماق همراهی می کنند.

10:48 ماموران و فرماندهان نیروی انتظامی مانند همیشه نیز در کنار مردم، لبیک گویان به رهبری، اعلام کردند تا پای جان حافظت امنیت این مرز و بوم هستند.

10:49 حماسه حضور مردم به ظور زنده از شبکه تابان یزد در حال پخش است و به صورت هوایی این حماسه به تصویر کشیده می شود.

10:52 شور و شعور مردم صحنه ای را خلق کرده است که در قالب هیچ دوربینی گنجانده نمی شود اما حضور عکاسان وخبرنگاران برای مخابره این خبر قابل تحسین است.

11:00 آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جمع مردم «مسئولان مواظب باشند تا دشمنان نتوانند از منظر اقتصاد به کشور ضربه بزنند»

11:03 پرچم جمهوری اسلامی ایران به بلندای عشق و ارادت یزدی ها بر روی دستان مردم جلوه متفاوتی را به حسینیه امیرچخماق بخشیده است.

11:05 تعدد آدمک های نماد آمریکا و اسرائیل دست ساز، اوج انزجار نوجوانان یزدی را نسبت به استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار نشان می دهد.

:11:14 هم اکنون قطعنامه روز بصیرت و وحدت مردم یزد در حسینیه امیرچخماق یزد در حال قرائت است.

11:15 بصیرت یزدی ها برای حفظ و پاشدات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دیگر بار به نمایش گذاشته شد تا خائنان و بدخواهان وداعشی های وطنی بفهمند و بدانند این نظامی ساقط شدنی نیست و هر روز ریشه و عمق آن در دل مذدمانش بیشتر می شود.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین