Identificador : 6021841
با هدف آشنایی شهروندان با کتب نویسندگان مهریزی

کتاب استانی «تفاوت های زن و مرد» در مهریز نقد می شود


رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهریز گفت: جلسه نقد کتاب «تفاوت های زن و مرد» به قلم علی سالک مهریزی در شهرستان مهریز برگزار می شود.

سعید قریشی در گفتگو با صبح مهریز گفت: کتاب «تفاوت های زن  و مرد» نوشته ی علی سالک، روز یک شنبه 13 بهمن ماه سالجاری ساعت 15 با حضور نویسنده کتاب، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، اساتید دانشگاه و  علاقمندان به بحث نقد کتاب در مجتمع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی مهریز هدف از برگزاری جلسه نقد کتاب را آشنایی شهروندان با کتب نویسندگان مهریزی و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ایجاد گروه های مطالعاتی نقد و بررسی کتاب در کتابخانه های عمومی دانست و افزود: این کتاب به بررسی تفاوت های زن و مرد از لحاظ نوع خلقت، از لحاظ جسمی  و از لحاظ احکام شرعی می پردازد.

سعید قریشی

وی خاطر نشان کرد: جلسه نقد کتاب تفاوت های زن و مرد استانی می باشد و علاقمندان می توانند جهت دریافت کتاب و شرکت در جلسه نقد به  اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز مراجعه کنند.

قریشی در پایان گفت: از دیگر آثار علی سالک، مسجد خانه خدا، ازدواج موقت چرا؟، چراهای پزشکی، هزار و یک چرا و ازدواج چرا  می باشد.






آخرین عناوین آخرین عناوین