Identificador : 5988547
به همت بسیج دانشجویی پیام نور مهریز

کتاب «عبداللهی که عنداللهی شد» در مهریز رونمایی شد


کتاب «عبداللهی که عنداللهی شد» سرگذشتنامه شهید بمانعلی عبداللهی به همت بسیج دانشجویی پیام نور مهریز در مهریز رونمایی شد.

به گزارش صبح مهریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد، در مراسمی با حضور پارسائیان مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی استان یزد، محمدرضا دهقان دهنوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز، محمدرضا زارع بیدکی رئیس دانشگاه پیام نور مهریز و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کتاب «عبداللهی که عنداللهی شد» رونمایی شد.

این کتاب توسط خانم سیده صدیقه عظیمی نیا به زیور طبع آراسته و به بازار نشر و کتاب عرضه شده است. چاپ اول کتاب عبداللهی که عنداللهی شد در 145 صفحه با تیراژ 5000 نسخه و به قیمت 48500 ریال توسط انتشارات طلوع فردا یزد و به سفارش مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج الغدیر استان یزد منتشر شده است. در این کتاب پس از پیش گفتار، شرح مختصری از زندگانی سیاسی ـ اجتماعی شهید عبداللهی ارائه شده و در ادامه از سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید گرانقدر، توسط خانواده و بستگان، همرزمان، اساتید و دوستان و آشنایان وی صحبت به میان آمده است. در قسمت پیوست های این کتاب نیز پس از طرح برخی اشعار  وی، وصیت نامه، نامه ها، آخرین یادداشت ها و آثار هنری این شهید، تصاویری رنگی از شهید بمانعلی عبداللهی آمده است. در پایان این مراسم از خانم ها کریم نژاد و بهاری، آقایان سالاری و عبداللهی به عنوان هیئت تحریریه کتاب از گروه شهدا پژوهی کانون نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج دانشجویی مهریز با اهدای لوحی قدردانی شد.






آخرین عناوین آخرین عناوین