Identificador : 27679055

نقدپذیرترین مدیرکل یزدی در سال 95 کدام مدیرکل بود؟


از میان مدیرکل ادارت استان یزد، مدیرکلی که توانست به فاصله کمی از انتصاب خود تغییرات ملموسی را در حوزه مسئولیت خود ایجاد کند مدیرکل...

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزدرسا؛ سال 95 نیز با همه کمی ها و کاستی ها، تلخی ها و شادی هایش رو به پایان است و چه خوب است افراد، سازمان ها و دولتمردان  گزارشی از عملکرد خود در این یکسال داشته باشند تا بدانند تا چه اندازه در راستای اهدافشان حرکت کرده و به چه رسیده اند. در این میان ادارات و سازمان هایی بودند که در این یک سال خدمات زیادی را به مردم استان ارائه کردند و سعی کردند تا حد ممکن پذیرای سخن منتقدان بوده و در راستای رفع آن تلاش کنند.

یکی از اداراتی که از مدیرکل آن می توان به عنوان نقدپذیرترین مدیرکل استان نام برد، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است که مهندس محسن صادقیان مدیرکل تازه منصوب شده در این اداره در مدت زمان کوتاهی توانسته است با تعامل با رسانه ها نقد شنوی داشته و در راستای رفع نقایص گام بردارد.

گزارش یزدرسا از وضعیت نامناسب پایانه بار یزد در تاریخ 95/08/16

از جمله اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد به مدیرکلی مهندس صادقیان می توان یه ساماندهی وضعیت پایانه بار و کالای یزد نام برد. رانندگان یزدی سال های سال از وضعیت نامناسب پایانه بار یزد گله داشته و بارها اعتراض خود نسبت به این وضعیت را با اعتصاب های متعدد و تجمع در مقابل استانداری یزد نشان داده بودند اما نتیجه ملموسی در وضعیت پایانه بار یزد ایجاد نشده بود.

مصاحبه یزدرسا با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و قول مساعد برای حل مشکلات پایانه بار یزد

انتصاب مهندس محسن صادقیان به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد را باید تحول جدی در عرصه حمل و نقل استان به شمار آورد زیرا این مدیرکل به فاصله زیمانی کوتاهی توانست با تعامل سازنده با رسانه ها و آسیب شناسی ضعف های موجود در پایانه بار یزد، به شرایط سروسامان اساسی بدهد.

کارآمدی و رضایت از عملکرد این مدیرکل را آن زمان می توان دقیق تر درک کرد که گزارش های میدانی از سطح پایانه بار یزد از رضایت رانندگان یزدی از تغییرات ایجاد شده در پایانه بار حکایت می کند و رانندگان خواستار حمایت از مدیرکل مطبوع خود برای ادامه روند اصلاحی باشند.

گزارش یزدرسا از رضایت رانندگان یزدی از وضعیت پایانه بار یزد در تاریخ 96/11/16

در پایان این سال خوب است تقدیر و تشکر ویژه ای از این مدیرکل سخت کوش و نقدپذیر داشته باشیم زیرا بر خلاف سایر مدیران در برابر انتقادات وارده به مجموعه صنعت حمل و نقل در برابر منتقدین گارد نگرفته و سعی کرد با تعامل سانده اقدامات اصلاحی را با سرعت هر چه بیشتر به پیش ببرد و رضایت رانندگان یزدی و دعای خیر آن ها به راستی بهترین قدردانی از زحمات این مدرکل استان است.

امید است رویکرد تعامل سازنده و تلاش اصلاحی این مدیر مورد توجه دیگر مسئولین قرار گیرد زیرا پیامد اتخاذ چنین رویکردی چیزی جز رفع مشکلات بندگان خدا نخواهد بود.

انتهای پیام/ج

 





آخرین عناوین آخرین عناوین