Identificador : 5996316
معاون سیاسی و امنیتی استاندار در جشنواره شعر بسیج:

زبان فصیح راهکار مقابله با مستکبران است/ موسی وار میدان دار عرصه تبلیغ باشیم


معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: در برابر مستکبران باید با زبان فصیح حقایق را بیان کنیم و موسی وار میدان دار عرصه تبلیغ معارف دینی باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در ششمین جشنواره شعر بسیج استان یزد با بیان اینکه که دستاوردهای ادبی چیزی جز کشف خاک و ارزش های زمینی نیست اظهار داشت: آنچه که بالنده است و آنچه که دل های پاک انسان ها می طلبد در آسمان و در بالاست.

غلامحسین دشتی تصریح کرد: میدان دار آسمان، مردان عارف و مردان با معرفت ما و این ذخیره های عظیم فرهنگی هستند و در حافظه تاریخی ما هست که شما شاعران هم می توانید با زبان نغز خوب بیان کنید چراکه در مقابله با مستکبران نیاز به زبان فصیح داریم.

رییس کار گروه زنان و خانواده استان یزد به ماجرای حضرت موسی(ع) در مقابل فرعون و درخواست موسی از خداوند براساس آیه "رب لشرح لی صدری…" را یادآور شد و گفت: موسی در خواست زبان فصیح و برادرش را که زبانی افصح داشت از خدا طلب کرد.

وی تصریح کرد: ما در برابر مستکبرین باید با زبان فصیح حقایق عالم را بیان کنیم و موسی وار وارد این عرصه شویم و در پیروی از امامت ولایت و انبیا که الگویش حضرت موسی هست با زبان فصیح میدان دار عرصه آینده تبلیغ معارف دینی باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد اضافه کرد: ما برای سلامت عقل و برای حراست از جان و دل بعضی محدودیت ها را پذیرفتیم که جان رشد کند و در عرصه عمل وعرصه رشد و پرورش هنر چه شعر و شاعری چه خط و زمینه های دیگر این عرصه پاک را فراهم کنیم.

وی تلاش برای سالم نگهداشتن عرصه هنر را برای آینده انقلاب اسلامی وظیفه دولت، کانون های مردمی و شخصیت های صاحب مسؤولیت خواستار شد.






آخرین عناوین آخرین عناوین