Identificador : 32835728
شب گذشته صورت گرفت

دلجویی امام جمعه یزد از خانواده دانشجوی جان باخته نفتکش سانچی


نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به همراه فرمانده سپاه الغدیر استان یزد سه‌شنبه شب در دیدار با خانواده یکی از 32 جانباخته کشتی نفکتش سانچی دلجویی کرد.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزد رسا، در این دیدار که فرمانده سپاه الغدیر استان یزد حضور داشت، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی با تسلیت درگذشت این جوان برای خانواده اش صبر، اجر و برای آن مرحوم علو درجات مسئلت کرد.

در این دیدار که در منزل پدر آن مرحوم در روستای دهنو بخش مرکزی یزد انجام شد ، والدین دهقانی با قدردانی از حضور امام جمعه یزد به بیان زندگی و خصوصیات فرزند خود پرداختند.

مرحوم سعید دهقانی، کارآموز رشته ‌مهندسی عرشه به تازگی مرحله نظری تحصیلات دریانوردی خود را تمام کرده بود که بعد از اعلام محل ماموریت دوره کارآموزی را در نفتکش سانچی شروع کرد که در برخورد 2فروند کشتی با یکدیگر جان باخت .

حضور در نفتکش سانچی اولین ماموریت این دانشجوی جوان 24ساله یزدی به عنوان کارآموز بود که به آخرین مأموریت کار و زندگی اش تبدیل شد.

مراسم بزرگداشت مرحوم دهقانی امروز چهارشنبه 27 دی ماه 1396 از ساعت 14 تا 16 در مسجد جامع دهنوی یزد برگزار می‌شود.

روستای دهنو براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، سه هزار و سه نفر جمعیت دارد و در 10کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

17 دی ماه جاری نفتکش سانچی ثبت شده در پاناما و یک کشتی باربری ثبت شده در هنگ کنگ در 160 مایلی آب های ساحل شرقی چین با یکدیگر برخورد کردند.

این حادثه سبب انفجار و آتش سوزی در کشتی شد، در این حادثه 30 خدمه ایرانی و 2 بنگلادشی ناپدید شدند که تاکنون پیکر سه تن کشف شد.

انتهای پیام/ج





آخرین عناوین آخرین عناوین