Identificador : 5967680
سردار فتوحی در جمع راهپیمایان 22 بهمن دارالعباده:

حضور مردم سیلی محکمی بر یاوه گویان بود/ ملت در برابر تحریم و انحراف ایستاده اند


سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر در میدان امیر چخماق و در جمع راهپیمایان یزدی گفت: مردم ما بصیرت انقلابی دارند و آن ها از پیامبر خدا، ولایت نبوی و علوی به ارث برده اند و می دانند که قیام امام (ره) برای بقاء اسلام بوده است. سردار فتوحی بیان کرد: شهدا برای بقای اسلام به درجه رفیع شهادت رسیدند بنابراین مردم اسلام را می خواهند و هرکس بخواهد حرکتی علیه اسلام انجام دهد، چه تحریم اقتصادی، جنگ یا انحراف باشد ملت ایران در مقابلش خواهند ایستاد. وی ابراز داشت: روز ۲۲ بهمن برای ملت ایران و نسل امروز به عنوان یوم الله است و برای بقاء اسلام است و می دانند هر قدمی را که بر می دارند یک مشت و سیلی محکمی است بر آمریکا و ستمکاران. سردار فتوحی ادامه داد: دشمن هر نقشه ای که داشته باشد مردم ما آگاهانه در مقابلش می ایستند و حرکت باشکوه امروز مردم در سراسر ایران و استان یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه ای از آن بوده است. فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه باید از حماسه آفرینی مردم  شکر گذار خداوند بود و دست مردم را بوسید گفت: با به صحنه آمدن مردم ضربه ی محکمی بر یاوه گویان و دشمنان داخلی و استکبار جهانی که در رأس آن آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ وارد شد.

سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر در میدان امیر چخماق و در جمع راهپیمایان یزدی گفت: مردم ما بصیرت انقلابی دارند و آن ها از پیامبر خدا، ولایت نبوی و علوی به ارث برده اند و می دانند که قیام امام (ره) برای بقاء اسلام بوده است.

سردار فتوحی بیان کرد: شهدا برای بقای اسلام به درجه رفیع شهادت رسیدند بنابراین مردم اسلام را می خواهند و هرکس بخواهد حرکتی علیه اسلام انجام دهد، چه تحریم اقتصادی، جنگ یا انحراف باشد ملت ایران در مقابلش خواهند ایستاد.

وی ابراز داشت: روز ۲۲ بهمن برای ملت ایران و نسل امروز به عنوان یوم الله است و برای بقاء اسلام است و می دانند هر قدمی را که بر می دارند یک مشت و سیلی محکمی است بر آمریکا و ستمکاران.

سردار فتوحی ادامه داد: دشمن هر نقشه ای که داشته باشد مردم ما آگاهانه در مقابلش می ایستند و حرکت باشکوه امروز مردم در سراسر ایران و استان یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه ای از آن بوده است.

فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه باید از حماسه آفرینی مردم  شکر گذار خداوند بود و دست مردم را بوسید گفت: با به صحنه آمدن مردم ضربه ی محکمی بر یاوه گویان و دشمنان داخلی و استکبار جهانی که در رأس آن آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ وارد شد.






آخرین عناوین آخرین عناوین