Identificador : 26127041
در محل پایگاه سپاه قدیم مهریز؛

جلسه شورای بسیج رسانه برگزار شد +تصاویر


در این جلسه بعضی از خبرنگاران نیز به طرح مشکلات پیش روی خبرنگاران در تهیه خبر و کمرنگ بودن حضور بعضی از خبرنگاران در عرصه خبررسانی و ارائه پیشنهادات و انتقادات پرداختند

به گزارش صبح مهریز، جلسه شورای بسیج رسانه مهریز روز دوشنبه 27 دی ماه95 در محل پایگاه سپاه قدیم با حضور فرمانده سپاه مهریز، جانشین فرمانده سپاه، مسئول بسیج رسانه استان و مسئولان روابط عمومی ها و جمعی از خبرنگاران مهریز برگزار شد.

در این جلسه فرمانده سپاه مهریز با اشاره به اهمیت انتشار و بازتاب اخبار شهرستان مهریز از خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی ها خواست تا در این خصوص اهتمام بیشتری بورزند.

امامی، مسئول بسیج رسانه استان نیز ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی درخصوص ارزش گذاری در رسانه ها و سطح مطالبات خبرنگاران مطالبی را عنوان کرد. حکایتی، مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز اشاره کرد: خبرنگاران حمایت مالی و عاطفی نمی شوند.

بعضی از خبرنگاران نیز به طرح مشکلات پیش روی خبرنگاران در تهیه خبر و کمرنگ بودن حضور بعضی از خبرنگاران در عرصه خبررسانی و ارائه پیشنهادات و انتقادات پرداختند و به لزوم توجه جدی اصحاب رسانه به خطر تبلیغات ضد فرهنگی و ضد ارزشی در شبکه های مجازی و شبهه افکنی ها تاکید نمودند.

در پایان، مسئولین و خبرنگاران حاضر در جلسه، ضمن بررسی کاندیداها انتخابات شورای بسیج رسانه را برگزار نمودند.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین