Identificador : 30927947
امام جمعه مهریز:

تربیت دینی دانش آموزان محور فعالیت فرهنگیان باشد


امام جمعه مهریز گفت: تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان محور فعالیت های فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت قرار گیرد و برای انجام آن باید همه عوامل در مدارس همکاری کنند.

صبح مهریز؛ حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان با قدردانی از فعالیت های انجام شده به اهمیت نقش فرهنگیان در جامعه اشاره کرد و افزود: تربیت دانش آموزان باید بر اساس آموزه های دینی، قرآنی و برنامه ریزی شده باشد.

وی ادامه داد: اگر تربیت بر اساس ارزش های دینی و انقلابی انجام شود ، دشمنان نمی توانند با تهدید نرم خود نسبت به آسیب رساندن به دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند، کاری انجام دهند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه مهریز به اهمیت برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس با همکاری بخش های مختلف و فرهنگیان در اول مهر ماه سال 96اشاره کرد و گفت: باید برنامه ها به خوبی صورت گیرد و از همه امکانات استفاده شود.

محی الدینی همچنین به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان اشاره کرد و یادآور شد: بیان خاطرات رزمندگان اسلام و رشادت های دفاع مقدس بسیار ضروری است.

همچنین فرماندار و مدیر آموزش و پرورش مهریز به وضعیت مدارس ، برنامه های بازگشایی مدارس و لزوم بزرگداشت دفاع مقدس در واحدهای آموزشی اشاره کردند.

در سال تحصیلی 97-96 حدود 9 هزار دانش آموز در 100 مدرسه شهرستان مهریز تحصیل خواهند کرد.

انتهای پیام /ج

 






آخرین عناوین آخرین عناوین