Identificador : 31501326
خطیب این هفته نماز جمعه مهریز:

تجلیل امام؛ مدال افتخاری برای سپاه / اتهامات علیه قوه قضائیه نشان دهنده ضعف دشمن است


امام جمعه مهریز ضمن محکوم کردن اظهارات آمریکا و تهدید سپاه گفت: سپاه مظهر دفاع از ملت ایران و زینت بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به خاطر جانفشانی ها مفتخر به مدال «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» از سوی امام راحل شد.

به گزارش صبح مهریز؛ امام جمعه مهریز ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، درخصوص جایگاه سپاه پاسداران گفت: سپاه مظهر دفاع ملت ایران و زینت بخش نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مانند دژ تسخیرناپذیر از آرمان های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی دفاع می کند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی خاطرنشان کرد: سپاه در زمان حضرت امام خمینی (ره) چنان در راه حفظ مرزهای میهن اسلامی جانفشانی کرد که مفتخر به کسب مدال «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» از سوی امام راحل شد و در سال های بعد از جنگ نیز با مجاهدت در راه خدا و صیانت از ایران اسلامی باعث غیظ و نفرت کفار و بیگانگان و خار چشم آنان شد.

وی با اشاره به سخنان محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران، اظهارات آمریکا را محکوم کرد و افزود: تهدید سپاه توسط آمریکا منجر به نابودی ارتش آمریکا می شود و همانطوری که سپاه با داعش مبارزه کرد با ارتش آمریکا نیز مبارزه خواهیم کرد.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: آمریکا با عهد شکنی آشکار و بی شرمانه در برجام و تلاش خائنانه برای شکست برجام و طبق قانون کاتسا برای مقابله با دشمنان آمریکا، تحریم های ظالمانه علیه ملت و مردم مظلوم ایران تحمیل کرد و اینگونه ماهیت پلید خود را به جهانیان نشان داد.

محی الدینی به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص سپاه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری معتقدند اقتدار نظامی و غیرقابل نفوذ بودن سپاه باعث بغض و کینه دشمن و سخنان بی پایه و اساس آنها علیه سپاه شده است.

خطیب نماز جمعه مهریز در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: هیچ کس حق توهین یا جو سازی علیه قوه قضاییه در رسانه ها و مجامع عمومی را ندارد. اتهامات علیه قوه قضاییه نشان از ضعف دشمن و عصبانیت معاندان از مواضع محکم رئیس قوه قضاییه است. هرچند مردم هوشیار هستند و به این جو سازی ها اهمیتی نمی دهند.

وی شهادت حضرت زین العابدین، امام سجاد (ع) در روز دوشنبه 24 مهر ماه را تسلیت گفت و ابراز داشت: امام سجاد (ع) با خطبه های کوبنده خود بر علیه طاغوت و امویان و کسانی که در واقعه کربلا دست داشتند افشاگری کرد که نشانگر شجاعت و دلاوری آن امام بزرگوار است. ایشان با دعا و خطابه که حاوی پیام های مهمی بود سعی در هدایت و آگاه کردن مردم نسبت به ظلم ستیزی و شجاعت و دستگیری از نیازمندان داشت.

انتهای پیام/ج
 






آخرین عناوین آخرین عناوین