Identificador : 33295303

برگزاری جام فوتسال همکلاسی آسمانی گرامیداشت شهدای دانش آموز


جام فوتسال همکلاسی آسمانی به مناسبت ایام الله دهه فجر و یادواره شهدای دانش آموز استان برگزار شد.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزدرسا؛  جام فوتسال با نام همکلاسی آسمانی جمعه 20 بهمن ماه 96 به مناسبت ایام الله دهه فجر و یادواره شهدای دانش آموز استان ویژه دانش آموزان عضو قرارگاه شهرستان ها با حضور 12 تیم از شهرستان های یزد، زارچ، مروست، بافق و اردکان در سال ورزشی شهدای معلم یزد به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تیم ها با نام یک شهید دانش آموز با نام های شهید خاکی، شهید شفیعی، شهید هاتفی، شهید شایق، شهید باغبان زاده، شهید رشیدی فر، شهیدخدادادی، شهید پارسائیان، شهید حسینی نسب، شهید عابدی، شهید حسینی نسب، شهید ذوالفقاری و شهید مختاری متشکل از 6 دانش آموز انجمنی بعد از قرعه کشی به صورت تک حذفی با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم شهید مختاری از شهرستان زارچ مقام اول را از آن خود کرد و تیم های شهید شفیعی از مروست و شهید شایق از یزد مقام دوم و سوم را کسب کردند. گفتنی است پیراهن ورزشی با نام یادواره شهدای دانش آموز و شعار بیست و سومین یادواره به همه بازیکنان جهت یادبود اهدا گردید.

لازم به ذکر است یادوارة شهدای دانش آموز استان 10 اسفند ماه 96 در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یزد برگزار خواهد شد.

 






آخرین عناوین آخرین عناوین