Identificador : 28457483

برگزاری اولین دوره مسابقات کاراته بانوان در سال 96


اولین دوره مسابقات کاراته بانوان سبک شوتوکان در سال 96 و در سالن ورزشی شهید لجه مهریز برگزار شد.

به گزارش صبح مهریز؛ روز جمعه اول اردیبهشت ماه اولین دوره مسابقات کاراته بانوان استان یزد سبک شوتوکان  jska در سالن شهید لجه مهریز برگزار شد.

نایب رئیس هیات کاراته بانوان شهرستان مهریز و مسئول برگزاری مسابقات کاراته سبک شوتوکان jska  درخصوص نحوه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار صبح مهریز گفت: این مسابقات اولین دوره رقابت های کاراته بانوان در سال 96 در سبک شوتوکان jska است که با حضور 86 نفر از بانوان کاراته کار استان، 41 نفر از شهر یزد، 9 نفر از شهرستان زار چ و 36 نفر نیز از مهریز و در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برگزار شد. 

زهرا زارع بیدکی عنوان کرد: در رده سنی نونهالان الف، انسیه سادات سیدرضایی مقام اول، مائده سادات بیدکی مقام دوم و نگار توکلی مقام سوم را در اوزان مختلف کسب کردند.

وی افزود: در رده سنی نونهالان ب، مبینا زارع بیدکی مقام اول، ماجده زارع بیدکی مقام دوم و مهیا زارعین، زهرا زارع بیدکی و نرگس زارع بیدکی در اوزان مختلف، حائز مقام سوم شدند.

زارع بیدکی ادامه داد: در رده سنی بالای 16 سال در اوزان مختلف، آزاده دهقان و زهرا بهلولی مقام اول، لیلا چتین و مائده زارع بیدکی مقام دوم، فاطمه اسماعیلی و الهام دهقانی زاده نیز مقام سوم این رقابت ها را  تصاحب کردند.

وی خاطرنشان کرد: سطح مسابقات نسبتاً بالا بود و سالن شهید لجه مهریز  نیز از امکانات خوبی برای برگزاری این مسابقات برخوردار بود.

لازم به ذکر است؛ داوران حاضر در  این مسابقات  3 نفر از مهریز و 7 نفر از مرکز استان بودند و این رقابت ها را داوری کردند و در مراسم اختتامیه این مسابقات، به نفرات اول تا سوم هر رده سنی، با اهدای حکم قهرمانی و مدال تجلیل شد.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین