Identificador : 27776210
فرماندار بافق تأکید کرد

باید حرمت «قصبه طیبه» حفظ شود/ از استخدام اقوام مسئولین بدون ضابطه در فرمانداری و ادارات ممانعت خواهم کرد


فرماندار بافق در خصوص جذب نیروی انسانی در فرمانداری گفت: من شخصاً قول می دهم که به هر طریقی که هست پارتی بازی نکنم ، دیدگاهم این است که هر ارگان یا مجموعه ای که قصد داشت نیرو استخدام کند ، از طریق اداره رفاه ، کار و امور اجتماعی اقدام کند.

به گزارش صبح مهریز به نقل از بافق خبر؛ آخرین نشست خبری فرماندار بافق با اصحاب رسانه در سال جاری ، روز گذشته در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد زاده رحمانی در این نشست گفت: صنعت گردشگری یک صنعت پاک است و در جلسه ای از مسئولین درخواست کردیم مراقب باشند هنجار شکنی نباشد تا مفهومی که از «قصبه طیبه بافق» در اذهان تداعی می شود، خدشه دار نشود.

فرماندار بافق در ادامه گفت: برای رفاه مسافران نوروزی تدابیر لازم اندیشیده شده است . ستاد نوروزی و کشیک ادارت نیز  فعال بوده و علاوه بر هتل ها، مهمانپذیرها و بوم گردی هایی که در سطح شهرستان فعال است، آموزش و پرورش نیز سه مدرسه را تجهیز که در اختیار مسافران نوروزی و فرهنگیان قرار بگیرد.

وی گفت: موزه های فرهنگ و هنر، سنگ آهن و موزه مردم شناسی مجهز شده است، نمایشگاه میدان خان نیز افتتاح شده و در اوایل سال آینده نیز ارتقاء «نمایندگی» میراث فرهنگی شهرستان بافق به «اداره» را خواهیم داشت.

زاده رحمانی در خصوص پروژه جاده بافق به یزد نیز اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی ۴۳کیلومتر باقی مانده۱۵درصد می باشد که در حال حاضر۱۶کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده و باقی مانده جاده نیز۸۵درصد پیشرفت داشته است.در ضمن ۶کیلومتر نیز آماده  قیرپاشی می باشد.

این مقام مسئول درخصوص گازرسانی به شهرستان گفت: علمک گذاری تمام شهر به غیر از موارد خاص انجام گرفته است. گازرسانی به روستاهای حاشیه شهر ومنطقه سبزدشت را نیز در راستای اقتصاد مقاومتی وایجاد اشتغال انجام خواهد شد.

رئیس شورای تأمین شهرستان بافق در خصوص پروژه فیبر نوری و دو خطه کردن راه آهن بافق به زرین شهر اظهار داشت: انتقال شبکه دوم فیبر نوری با مبلغ ۶۰میلیارد ریال در حال انجام می باشد و ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد. دو خطه کردن راه آهن زرین شهر به بافق نیز  ۶۹درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تاکنون ۲۵۰میلیارد تومان هزینه شده است.

زاده رحمانی در حوزه آموزش وپرورش نیز با اظهار تأسف از اینکه هنوز در بافق مدرسه دوشیفته وجود دارد گفت: به همت خیرین  بافقی ، ۲مدرسه به بهره برداری رسید و۴مدرسه نیز با مشارکت خیرین در حال احداث می باشد.

فرماندار بافق در مورد زیرساخت های درمانی شهرستان بیان داشت: کلینیک تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) رسماً در هفته سلامت افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص صنایع جوار معدنی و میزان پیشرفت آن خاطرنشان کرد: بهره برداری از خط انتقال گاز کارخانه نورد مجتمع فولاد و آهن بافق در ابتدای سال با گاز انجام می شود و امیدواریم  گندله این مجتمع نیز در سال آینده کار خود را شروع کند . LC کارخانه گندله سازی سه چاهون نهایی شده و با توجه به بازشدنLC  ساخت تجهیزات این کارخانه نیز آغاز شده و شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این کارخانه خواهیم بود..

زاده رحمانی در خصوص شهرک های صنعتی گفت: در سال ۹۵پهنه صنعتی بافق با ۱۵۰هکتار در روبروی کارخانه ذوب روی مصوب شد و به زودی شاهد استقرار کارگاهها وکارخانه های صنعتی در این مکان خواهیم بود. در خصوص کارگاهای مزاحم شهری نیز۹۰هکتار زمین آماده واگذاری می باشد. طرح کنارگذر جنوبی به مسافت۱۷کیلومتر تصویب و از سال آینده اجرای آن شروع می شود.

محمد زاده در رحمانی در پایان در خصوص جذب نیروی انسانی در فرمانداری گفت: من شخصاً قول می دهم که به هر طریقی که هست  جلوی پارتی بازی را بگیرم، دیدگاهم این است که هر ارگان یا مجموعه ای  که قصد داشت نیرو بگیرد از طریق  اداره رفاه ، کار و امور اجتماعی اقدام کند.

انتهای پیام/ج

 



آخرین عناوین آخرین عناوین