Identificador : 25845525
فرماندار مهریز:

اصناف، فضا را برای قاچاق کالا نا امن کنند


فرماندار مهریز گفت: اتاق اصناف با همکاری اتحادیه های مختلف صنفی و همراهی مردم، فضا را برای ورود و فروش کالاهای قاچاق نا امن کنند.

به گزارش صبح مهریز، فرماندار مهریز عصر روز چهارشنبه در اجلاس دوره ای اصناف استان یزد در مهریز گفت: اگر اصناف مختلف درخصوص موضوع قاچاق اقدامی نکنند، قاچاق سبب رکود بازار و ایجاد مرکز دلالی شده و در نهایت موجب آسیب به کشور و خود اصناف و بازاریان می شود.

سید محمد رستگاری ادامه داد: برای مقابله با ورود کالای قاچاق به بازار، اصناف و کسبه بسیار موثر و نقش آفرین هستند و باید نقش خود را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا بصورت جدی و عملی و در قالب یک برنامه مدون ایفا کنند.

فرماندار مهریز در ادامه به اهمیت مدیریت اصناف توسط خود آنها اشاره و تصریح کرد: کاهش تصدی گری دولت در بخش های مختلف، همواره موضوعی مهم و مورد تاکید بوده و باید به آن بیش از گذشته عنایت داشت.

وی گفت: توجه دستگاه های مسئول در راستای رفع مشکلات و احقاق حق  اصناف از موارد اساسی است که تاکنون برای آن فعالیت هایی انجام گرفته و باید با قوت همچنان تداوم یابد.

فرماندار مهریز ضمن قدردانی از تلاش های اصناف در خدمات رسانی به جامعه و مردم اظهار داشت: هیچ نوع اجحافی در حق مصرف کننده و یا اصناف در جامعه ما پذیرفته نیست.

وی همچنین درگفتگو با خبرنگار ایرنا خاطر نشان کرد: حل مشکلات کسبه ، اصناف و اتحادیه های مختلف باید با مشارکت و همفکری همه مجموعه های دست اندرکار ، مردم و مسئولان اجرایی انجام گیرد.

انتهای پیام/ج

 






آخرین عناوین آخرین عناوین