Identificador : 29747380
مسئول انجمن گرافیک بسیج هنرمندان یزد:

استفاده از ظرفیت بسیج در ارتقاء دانش و عملکرد گرافیست‌های یزدی


مسئول انجمن گرافیک بسیج هنرمندان یزد گفت: هدف اصلی انجمن گرافیک بسیج؛ استفاده از حداکثر پتانسیل موجود برای ارتقاء دانش و عملکرد گرافیست‌های یزدی است.

به گزارش صبح مهریز؛ مسئول انجمن گرافیک بسیج هنرمندان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدهنر گفت: انجمن گرافیک بسیج با برگزاری چندین کارگاه عملی و ورکشاپ، سعی در ارتقاء سطح دانش و عملکرد گرافیست های یزدی داشته است. این کارگاه ها با بهره مندی از اساتیدی چون؛ مسعود نجابتی، سید مهدی حسینی، حامد مغروری و مجتبی مجلسی برگزار شد.

حامد زارع ادامه داد: قرار است که در تابستان امسال کلاس هایی را برای تقویت بنیه گرافیک در یزد برگزار کنیم و همانطور که علاقه مندان به این رشته هنری می‌دانند؛ این رشته باید با تمرین های زیاد و شناخت مبانی و تاریخ هنر و حتی دانش در امور نرم افزارهای گوناگون طراحی همراه باشد، گرچه هستند کسانی که با حتی یک یا دو مورد از موضوعات قید شده، در بازار کار بصورت گسترده در حال فعالیت هستند.

وی درخصوص وضعیت هم اکنون گرافیک استان یزد بیان داشت: در حال حاضر با توجه به اینکه گرافیک در مجموع نسبت به رشته های دیگر خیلی نو پاتر  است و هنوز آن‌چنان که باید در جامعه شناخته شده نیست، انجمن گرافیک بسیج هنرمندان که شاکله اصلی آن از گرافیست های جوان و خلاق فرهنگی تشکیل شده است درصدد بهبود سطح گرافیک استان یزد می‌باشد که البته ما هنوز به آن حدی که انتظارمان است فاصله داریم اما امیدواریم با تشکیل کلاس‌های آموزشی و استفاده از اساتید برتر به اهدافمان نزدیک تر بشویم.

زارع بیان کرد: هدف اصلی انجمن گرافیک بسیج؛ استفاده از حداکثر پتانسیل موجود در یزد است و اینکه یزد از لحاظ بنیه های فرهنگی، واقعا در بین غنی ترین شهرهای ایران است که باید مورد توجه زیادی قرار گیرد. البته اینکه ما بتوانیم گرافیک فرهنگی را در بین جامعه مطرح کنیم مراجعه نهادهای فرهنگی را می طلبد و هر چقدر این رابطه منطقی تر شکل بگیرد در حقیقت کارهای قوی تری را در بین طراحان گرافیک یزد شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین