Skip to Content

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

بیش از 15 هزار نفر هر ماه از خدمات درمانی اورژانس بیمارستان میبد بهره مند می شوند/ ضرورت توجه به توسعه فضای فیزیکی اورژانس


مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بازدید از بیمارستان امام جعفرصادق(ع) میبد بیان داشت: بیش از 15 هزار نفر ماهیانه از خدمات درمانی اورژانس بیمارستان میبد بهره مند می شوند.

به گزارش میبد خبر، دکتر علی دهقان معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به همراه تیم پایش عملکرد بیمارستان ها از واحدها و بخش های مختلف بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد بازدید کرد.

در این بازدید مدیران و کارشناسان حوزه معاونت درمان دانشگاه هر کدام به صورت جداگانه از بخش های مربوط به خود بازدید و نقاط قوت و ضعف را بررسی و در جلسه پایانی در خصوص رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بحث و تبادل نظر کردند.

دکتر علی دهقان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در نشست پایانی که با حضور مسئولین بیمارستان و کارشناسان حوزه معاونت درمان برگزار شد هدف از انجام این بازدیدها را ارتقاء سیستم درمان و تلاش در جهت ارائه با کیفیت تر این خدمات به بیماران دانست و ابراز داشت: بعضی از مشکلات مطرح شده اختصاص به یک بیمارستان ندارد و مشکل کلی بیمارستان های استان و کشور است و قدم های مهمی برای حل آن برداشته شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی یزد از صبوری کارکنان بخش های درمانی قدردانی کرد و گفت: به مشکلات این عزیزان واقف هستیم و با توجه به تنگناهای مالی امکان پرداخت بعضی از مطالبات کارکنان وجود نداشته و امیدواریم که بزودی شاهد رفع این مشکل باشیم

وی از مسئولین بیمارستان خواست که زیباسازی فضای فیزیکی و شاداب نمودن محیط بیمارستان را در دستور کار خود قرار دهند.

دکتر دهقان افزود: در مجموع  ارائه خدمات درمانی به مراجعان به این بیمارستان قابل قبول است در عین حال که در بعضی از بخش ها ارائه خدمات به نحو مطلوب صورت گرفته و قابل تقدیر است .

دکتر محمد حسین زارع مدیر درمان دانشگاه نیز عملکرد بیمارستان را خوب ارزیابی کرده و اظهار داشت: تعداد مراجعان به بیمارستان میبد بسیار زیاد است و این امر دلیلی بر اعتماد شهروندان و بیماران غیربومی مراجعه کننده به این بیمارستان است.

وی اورژانس بیمارستان میبد را یکی از شلوغ ترین اورژانس های استان دانست و عنوان کرد: ماهیانه قریب ۱۵۰۰۰ نفر به اورژانس این بیمارستان مراجعه می نمایند و با توجه به این حجم مراجعه کننده باید فکری برای توسعه فضای فیزیکی این بخش کرد.

دکتر آقایی سرپرست بیمارستان نیز در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان حاضر گفت: بنای ما بر این است که خدمات بیشتر و با کیفیت تر ارائه کنیم و در این مسیر انتقادات سازنده را پذیرا هستیم و طرح انتقاد و یادآوری نقاط ضعف نقش مهمی در موفقیت در هر سازمان دارد.

وی افزود: رشد هر مجموعه ای شناخت کامل مدیران از امکانات ، تجهیزات ، نیروی انسانی و پتانسیل های آن مجموعه است و یکی از راههای افزایش شناخت یادآوری نقاط قوت و ضعف توسط کارشناسان و افراد خبره می باشد.

شایان ذکر است تیم پایش عملکرد بیمارستان ها شامل مدیران و کارشناسان حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بدون اعلام قبلی با حضور در بیمارستان های سطح استان از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و وضعیت تجهیزات پزشکی، حضور پزشکان و نیروی انسانی، فرآیندهای ارائه خدمات بالینی تشخیصی در قالب چک لیست های استاندارد مورد بررسی قرار می دهند.

انتهای پیام/اد

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.