Skip to Content

استاندار یزد در بازدید سرزده از بیمارستان صحرایی :

شایستگی اساس برنامه هایم است


به گزارش خبرنگار میبد خبر: بازدید سرزده استاندار یزد از بیمارستان صحرایی فرصتی کوتاه برای ما مهیا ساخت تا گفتگویی را با وی انجام دهیم. آقای میرمحمدی در زیر بارش باران پاییزی به سوالاتمان جواب داد که در زیر می خوانید: آقای استاندار اولویت برنامه هایتان چیست؟ به صورت خاص اول مسئله آب است؛ بعد بحث سازماندهی بافت های تاریخی استان است. توسعه صنایع کم آب بر از دیگر برنامه های اولویت دارم است. از دیگر مباحثی که در استان باید به آن توجه ویژه شود بحث تثبیت شن های روان، محیط زیست و گردشگری است. ان شاء الله بتوانیم با این اولویت بندی ها برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم و فضای مناسبی برای مردم فراهم کنیم. آقای میرمحمدی آیا برنامه ای برای تغییر فرمانداران  و مدیران در نظر گرفته اید؟ بحث تغییرات به این صورت که مطرح است وجود ندارد. برنامه ما براساس شایستگی هاست. ابتدا باید شناخت لازم را نسبت به دوستان پیدا کنیم، اگر توانمند هستند و ظرفیت و شایستگی دارند و همین طور از کارایی بالا و اثر بخشی مناسب برخوردار هستند و بتوانند برای مردم خدمت زیادی انجام دهند خب روی چشم ما جا دارند. اگر کمتر از این کارایی داشته باشند به هر حال کسی که قوی تر است باید بگذاریم و این تکلیف ماست. من در همین جا از همه همکارانم تشکر می کنم که خوب کار می کنند و در خدمت مردم هستند. خبرنگار: سید محمد نبوی

به گزارش خبرنگار میبد خبر: بازدید سرزده استاندار یزد از بیمارستان صحرایی فرصتی کوتاه برای ما مهیا ساخت تا گفتگویی را با وی انجام دهیم. آقای میرمحمدی در زیر بارش باران پاییزی به سوالاتمان جواب داد که در زیر می خوانید:

DSC_4299

آقای استاندار اولویت برنامه هایتان چیست؟

به صورت خاص اول مسئله آب است؛ بعد بحث سازماندهی بافت های تاریخی استان است. توسعه صنایع کم آب بر از دیگر برنامه های اولویت دارم است. از دیگر مباحثی که در استان باید به آن توجه ویژه شود بحث تثبیت شن های روان، محیط زیست و گردشگری است. ان شاء الله بتوانیم با این اولویت بندی ها برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم و فضای مناسبی برای مردم فراهم کنیم.

آقای میرمحمدی آیا برنامه ای برای تغییر فرمانداران  و مدیران در نظر گرفته اید؟

بحث تغییرات به این صورت که مطرح است وجود ندارد. برنامه ما براساس شایستگی هاست. ابتدا باید شناخت لازم را نسبت به دوستان پیدا کنیم، اگر توانمند هستند و ظرفیت و شایستگی دارند و همین طور از کارایی بالا و اثر بخشی مناسب برخوردار هستند و بتوانند برای مردم خدمت زیادی انجام دهند خب روی چشم ما جا دارند. اگر کمتر از این کارایی داشته باشند به هر حال کسی که قوی تر است باید بگذاریم و این تکلیف ماست.

من در همین جا از همه همکارانم تشکر می کنم که خوب کار می کنند و در خدمت مردم هستند. DSC_4297 DSC_4293

خبرنگار: سید محمد نبوی




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.