Skip to Content

به مناسبت سالروز ورود آزادگان

مدير عامل آبفاي استان يزد با كاركنان آزاده شركت ديدار كرد


به مناسبت سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي ، مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد با چند تن از كاركنان جانباز و آزاده اين شركت ديدار كرد . به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد : علي اسلامي مدير عامل و جمعي از مديران آبفا با حضور در منزل آزادگان سرافراز ، يوسف مهر افروز و محمد رضا مرتضائي از آنها تجليل كردند . اسلامي در اين ديدار ضمن تبريك اين روز بزرگ از ايثارگري هاي اين عزيزان در طول 8 سال جنگ تحميلي و تحمل دوران سخت اسارت در راه دفاع از ميهن اسلامي قدرداني نمود . در پايان اين مراسم با اهداء لوح تقدير از اين آزادگان سرافراز تجليل شد .

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي ، مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد با چند تن از كاركنان جانباز و آزاده اين شركت ديدار
كرد .
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد : علي اسلامي مدير عامل و جمعي از مديران آبفا با حضور در منزل آزادگان سرافراز ، يوسف مهر افروز و محمد رضا مرتضائي از آنها تجليل كردند .
اسلامي در اين ديدار ضمن تبريك اين روز بزرگ از ايثارگري هاي اين عزيزان در طول 8 سال جنگ تحميلي و تحمل دوران سخت اسارت در راه دفاع از ميهن اسلامي قدرداني نمود .
در پايان اين مراسم با اهداء لوح تقدير از اين آزادگان سرافراز تجليل شد .

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.