Return to Full Page

آیت‌الله مدرسی:

لزوم تدبیر دولت دربرابر مطالبات به‌حق مردم درحوزه اقتصادی/ ردپای منافقین و سلطنت‌طلب‌ها در اتفاقات اخیرمشهود است


آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی گفت: مطالبات مردم در حوزه اقتصادی کاملاً به‌حق است و دولت محترم باید تدبیری عاجل برای وضعیت معیشت،بیکاری،رکود و مشکلات اقتصادی مردم بردارد.

به گزارش میبد خبر، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در مصاحبه با یزد رسا؛ بابیان این مطلب که در توجه همگان به خواست به‌حق اقتصادی مردم تردیدی وجود ندارد گفت: دولت محترم باید تدبیری عاجل برای وضعیت معیشت،بیکاری،رکود و مشکلات اقتصادی مردم بردارد تا از فشارهایی که بر دوش مردم هموارشده کاسته شود.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد افزود: مطالبات مردم در حوزه اقتصادی کاملاً به‌حق است اما اینکه عده‌ای بخواهند از دغدغه مردم سوءاستفاده کرده، موج‌سواری کنند و با حرکاتی ناپسند به مقدسات ملی ایرانی و مذهبی دینی ما توهین و با شعارهای هنجار شکنانه شیرازه امنیت کشور را مورد هدف قرار دهند مسئله‌ای جداست.

آیت‌الله مدرسی با اشاره به اقدامات آشوبگران و فتنه انگیزان در آتش زدن پرچم مقدس کشور به‌عنوان نماد ملی  و آتش زدن نخل حضرت سیدالشهدا(ع) به‌عنوان نماد مذهبی خاطرنشان کرد: در این جریان به‌خوبی ردپای دشمنان قسم‌خورده ملت و انقلاب یعنی سلطنت‌طلب‌ها،گروهک منافقین و جریانات سیاسی معاند با نظام نمایان است اما این‌ها باید بدانند ملتی که یک‌بار کثافاتی را استفراغ  کرد ه و از معده خود خارج ساخته هرگز دوباره آن را نخواهد خورد و سلطنت‌طلب‌ها این آرزو را که ملت ایران به آن‌ها روی خوش‌نشان دهند به گور خواهند برد.

وی مهم‌ترین وظیفه مردم و مسئولان را در شرایط کنونی حفظ وحدت ملی دانست و گفت: باید با اتحاد و همبستگی تمامی دشمنان نظام را ناامید کرده و با هوشیاری و دشمن‌شناسی همیشگی مهر باطلی بر خیالات باطل استکبار ایادی‌اش بزنیم.

آیت‌الله مدرسی ضمن تشکر از همه دانشجویان بصیر کشور اذعان داشت: دانشجویان فهیم ما همواره در عرصه حراست از دستاوردهای  انقلاب نقش ارزنده‌ای ایفا کرده و در اینجا بر خود لازم می‌دانم از همه این عزیزان،مردم بسیجی،نیروی زحمت‌کش انتظامی و نیروهای خدوم امنیتی که زحمات زیادی را برای حفظ و آرامش مردم کشیدند تشکر و قدردانی کنم.

وی بار دیگر تأکید کرد: ملت رشید ایران اسلامی با حفظ وحدت و انسجام پشت سر رهبر خود ایستاده و ضمن حفظ قداست ارزش‌های ملی درراستای حفظ قداست ارزش‌های دینی و ارزش‌های برآمده از انقلاب اسلامی نیز کوشا خواهد بود.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.