Navigation Navigation

محتوا محتوا


اهدای ترانه جدید خواننده یزدی به همسران شهدای مدافع حرم


مسئول کمپین هنرمندان یزدی با عنوان«من یک هنرمند مدافع حرمم» صبح امروز از تولید و رسانه ای شدن اولین اثر موسیقیایی این کمپین با موضوع زبان حال همسران شهدای مدافع حرم با خوانندگی محمد جلال محمودی خبر داد.

به گزارش یزدامروز، عالیه مهرابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار یزدبانو،  گفت : هنوز کمتر از یک ماه از راه اندازی کمپین من یک هنرمند مدافع حرمم نمی گذرد که با استقبال چشمگیر هنرمندان یزدی روبرو شدیم.
وی افزود: این کمپین به صورت رسمی در نهم خرداد با حضور اعضای کمپین که در فضای مجازی و در گروه تلگرامی با همین عنوان اعلام آمادگی کرده بودند ؛ با حضور مسئولان فرهنگی استان رونمایی شد.
مسئول اجرایی کمپین من یک هنرمند مدافع حرمم در ادامه بیان کرد : در گردهمایی بزرگ هنرمندان یزدی در کمپین انسانی، میثاق نامه ای هم در چند بند شامل  ایجاد وحدت دربین همه اقشار هنری نسبت به ارزش محوری شهدای مدافع حرم، ایستادن در سنگر هنر شانه به شانه حماسه سازان، توجه به شاخصه های دینی و اخلاقی شهدای حرم ، همدلی با خانواده های ایثارگر مدافع حرم و روشنگری و بازتاب هنرمندانه ایثارگری های شهدای مدافع حرم، به امضای هنرمندان حاضر در گردهمایی رسید.

مهرابی تصریح کرد : برخی از هنرمندان آمادگی خود را برای تولید آثار هنری از جمله موسیقی با موضوع مدافعان حرم اعلام کرده اند که اولین اثر موسیقیایی محمد جلال محمودی هنرمند عضو کمپین محمدجلال محمودی با عنوان « راه عاشقی» ظهر امروز ابتدا در گروه فضای مجازی کمپین رونمایی شد و سپس در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

وی افزود : ترانه این اثر موسیقیایی زبان حال همسران شهدای مدافع حرم است  که علی فردوسی سروده است و هادی کولیوند اهنگ و تنظیم آن را عهده دار بوده است.



Loading the player...



آخرین اخبار آخرین اخبار