ابرکوه؛ در مسیر سیلاب مناطق شمالی فارس/ رضايت مردم، ملاک سنجش کارآمدی نظام اداری است
به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، حسین حاتمی شهردار، طی جلسه ای که با حضور کلیه کارکنان این ارگان در شهرداری برگزار شد اظهار داشت: يكي از هدف هاي اصلي شهرداری، جلب رضايت مشتريان و ارباب رجوع از طريق ارايه خدمات، با كيفيت مطلوب است.
حاتمی در ادامه افزود: در نظام اداري و اجرايي رضايت مردم از خدمات دستگاه هاي دولتي يكي از شاخص هاي اصلي سنجش كار آمدي، رشد و توسعه مي باشد. در همین راستا مؤلفه هايي از قبيل سرعت، صحت و دقت در انجام كار مراجعان، چگونگي رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رساني مناسب عواملي هستند كه موجب رضايتمندي مراجعين مي شود.
وی از کلیه کارکنان خواست به منظور ايجاد ساز وكارهاي لازم در ارايه خدمات و برخورد مطلوب و مؤثر به مردم و مراجعان با هدف رضايتمندي ارباب رجوع، برنامه ارتقاء و حفظ كرامت در شهرداری به عنوان يكي از برنامه هاي مهم منظور گردد.
در ادامه جلسه مهندس اسدی مسئول دفتر فنی شهرداری اظهار داشت: شهر ابرکوه در مسیر سیلاب مناطق شمالی فارس قراردارد و از طرف دیگر از بین رفتن باغات و قنوات در بافت قدیم، سیستم سنتی دفع آبهای سطحی شهر را مختل کرده است.
وی ادامه داد: وضعیت ابرکوه با توجه به اینکه در مسیر سیلاب است بحرانی می باشد و آسیب های فراونی متوجه شهر است.
اسدی در ادامه در مورد مخزن تأخیری سیلاب شهر واقع در انتهای خیابان شهید با هنر توضیحاتی مطرح نمود و خواستار حفاظت حریم آن در مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز شد. شهرداری تا کنون موفق به اجرای کانال دفع آب های سطحی شهر شده و در صورت تامین بودجه معضلات اصلی شهر مرتفع خواهد شد.
Related Assets:
- ندای مظلومیت فلسطینی ها، ستون خیمه انسانیت و عدالت را به لرزه در آورده است
- پیام تبریک شهردار ابرکوه به مناسبت روز شهرداری و دهیاری ها
- سرو ۴ هزار ساله، سندی راست قامت بر سابقه مدنیت ابرکوه
- کارکنان شهرداری ابرکوه از شهردای شیراز بازدید کردند
- پیام تبریک شهردار ابرکوه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
- تغییر و تحول در پست های شهرداری ابرکوه
- تجلیل از شهردار ابرکوه در امور مربوط به کتاب و کتاب خوانی
- سیل در ایلام یک کشته برجای گذاشت/ لزوم بسیج همه امکانات
- سیلاب در خرمآباد قربانی گرفت/دختر دانشجو غرق شد
- استان یزد و نيمي از ايران گرفتار سيلاب