محتوا
سلبریتی سازی نتیجه سیاست غلط مدیریتی است
بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار یزدامروز، با اشاره به اتفاقات اخیر و نقش سلبریتی ها در فریب افکارعمومی اظهارداشت: در ابتدا باید این سئوال را بپرسیم که سلبریتی از کی وارد ادبیات ما شد؟ و اساساً چرا سلبریتی ها به این جایگاه رسیدند؟
رضا ایرانمنش افزود: وقتی نگاه کلی و دقیق به این فرآیند داشته باشیم متوجه خواهیم شد سیاست های غلط مدیریتی ما باعث شد تا با بهادادن بیش از حد به عده ای آن ها را به سلبریتی تبدیل کنیم و عده ای دیگر در سایه بی توجهی به حاشیه بروند، آیا سینما و تلویزیون ما همان سینما و تلویزیون دهه 60 و 70 است یا ما معیارهای ارزش را تغییر دادیم؟
وی تصریح کرد: در هرکشوری، هر شخصی اظهارنظری داشته باشد باید نسبت به صحیح یا غلط بودن آن پاسخگو باشد؛ اما می بینیم در کشور ما عده خاص به یک خبر دروغ یا درست، دامن می زنند با آن افکار عمومی را فریب می دهند و به هیچ جایی هم پاسخگو نیستند.
این بازیگر اذعان داشت: فرهنگ نادرست در کنار عدم اطلاع رسانی شفاف و به موقع باعث می شود تا فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جریان را به هر سمتی که دوست دارند، هدایت کنند.
وی گفت: هر کس نگاه دقیقی به جریان دختر آبی داشته باشد متوجه خواهد شد که اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه صورت نگرفته است و شفافیت دیرهنگام باعث شده تا این جریان سمت و سویی نادرست بگیرد.
انتهای پیام/م*
Related Assets:
-
افتتاح مراکز جدید معاینه فنی خودروهای سبک در یزد
-
تعداد مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در شهر یزد به 6 مرکز رسید/حملونقل ترکیبی در دستور کار شهرداری یزد
-
شایعه تغییر رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری یزد تکذیب شد
-
عدهای با اظهارات غیرواقعی و غیرمسئولانه فضا را برای موجسواری دشمن فراهم میکنند
-
شعار شفافیت بده و محرمانه عمل کن
-
دیروز کاسبان تحریم، امروز کاسبان قاچاق، پولشویی و تروریسم!؟
-
راه اندازی دبیرخانه پاسخگوئی در روابط عمومی استانداری یزد
-
قمی:کار شهرداری در معرض دید مردم قرار می گیرد/ابوترابی:وعده های ناممکن ندهید