Skip to Content


بسترسازان اينترنتي، زمينه سوء استفاده براي کاربران را مهيا نکنند


گروه استان ها- رييس پليس فتاي استان يزد به مراکز ارائه دهنده خدمات اينترنتي هشدار داد تا بستر را در زمينه سايت هاي ضد اخلاقي براي کاربران خود مهيا نکنند. به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسين   رضايي "رييس پليس فتاي استان يزد درگفتگو با خبرنگار پليس ،   وظيفه پليس فتا را ابتداء پيشگيري و آموزش وسپس ناامن سازي فضاي مجازي براي مجرمان دانست و افزود: کاربران هنگام ورود به شبکه هاي اجتماعي مراقب باشند زيرا افرادي که به صورت انفرادي يا گروهي در حيطه فضاي مجازي وجود دارند با سوء استفاده از اطمينان مردم، اقدام به سرقت اطلاعات شخصي آنها کرده و مشکلاتي را برايشان ايجاد مي کنند. رضايي به مراکز ارائه دهنده خدمات اينترنتي هشدار جدي داد تا بستر را در زمينه سايت هاي ضد اخلاقي براي کاربران خود مهيا نکنند و مطمئن باشند پليس فتا تمام اقدامات اينترنتي آن ها را رصد و در صورت مشاهده تخلف برخورد جدي خواهد کرد ومراکز ارائه دهنده خدمات اينترنتي و کافي نت ها حتماً در ازاي ارائه خدمات از مشتريان خود کارت ملي دريافت کنند. رييس پليس فتاي استان يزد در پايان به کاربران اينترنتي هشدار داد: از ورود به سايت هاي مختلف خودداري کنند چرا که سارقان   اينترنتي با ايجاد و راه اندازي سايت هاي اجتماعي و به ويژه غير اخلاقي قصد سرقت اطلاعات و ورود به حريم شخصي شهروندان را دارند

گروه استان ها- رييس پليس فتاي استان يزد به مراکز ارائه دهنده خدمات اينترنتي هشدار داد تا بستر را در زمينه سايت هاي ضد اخلاقي براي کاربران خود مهيا نکنند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسين  رضايي "رييس پليس فتاي استان يزد درگفتگو با خبرنگار پليس ،  وظيفه پليس فتا را ابتداء پيشگيري و آموزش وسپس ناامن سازي فضاي مجازي براي مجرمان دانست و افزود: کاربران هنگام ورود به شبکه هاي اجتماعي مراقب باشند زيرا افرادي که به صورت انفرادي يا گروهي در حيطه فضاي مجازي وجود دارند با سوء استفاده از اطمينان مردم، اقدام به سرقت اطلاعات شخصي آنها کرده و مشکلاتي را برايشان ايجاد مي کنند.

رضايي به مراکز ارائه دهنده خدمات اينترنتي هشدار جدي داد تا بستر را در زمينه سايت هاي ضد اخلاقي براي کاربران خود مهيا نکنند و مطمئن باشند پليس فتا تمام اقدامات اينترنتي آن ها را رصد و در صورت مشاهده تخلف برخورد جدي خواهد کرد ومراکز ارائه دهنده خدمات اينترنتي و کافي نت ها حتماً در ازاي ارائه خدمات از مشتريان خود کارت ملي دريافت کنند.

رييس پليس فتاي استان يزد در پايان به کاربران اينترنتي هشدار داد: از ورود به سايت هاي مختلف خودداري کنند چرا که سارقان  اينترنتي با ايجاد و راه اندازي سايت هاي اجتماعي و به ويژه غير اخلاقي قصد سرقت اطلاعات و ورود به حريم شخصي شهروندان را دارند

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.