Skip to Content


امروز دنیای کفر و نفاق با شیعه کار دارد چون طرز تفکر شیعه حمایت از مظلوم در هر کجای جهان است


صهیونیست های جنایتکار، کودک کش، زن کش و ویرانگر از انسانیت بویی به مشامشان نرسیده است.

به گزارش خبرنگار میبدخبر: امام جمعه موقت میبد حجت الاسلام نبی پور در خطبه های دوم نماز جمعه این هفته به جنایات گروه ها سلفی و صهیونیست ها در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: یکی از مباحثی که امروز در جهان مطرح است قدرتی است که مکتب احیا گر، تحرک آفرین، پویا و زنده شیعه و مکتب اهل بیت در دنیا از خودشان نشان می دهند.

حجت الاسلام نبی پور اضافه نمود: صهیونیست های جنایتکار، کودک کش، زن کش و ویرانگر از انسانیت بویی به مشامشان نرسیده است.

وی سپس به دو جنگ اعراب علیه اسرائیل اشاره نمود و اظهار داشت: جنگ ژوئن 67 جنگ 6 روزه اعراب و اسرائیل، ارتش اسرائیل با یک حمله بلندهای جولان، صحرای سینا و... گرفت. در جنگ شش روزه دولت های عرب که باید در مقابل اسرائیل می ایستادند توفیقی به دست نیاوردند.

حجت الاسلام نبی پور با اشاره به جنگ اکتبر 1972 ارتش مصر علیه اسرائیل گفت: واقعا مصری ها مردانه جنگیدند و خط دفاعی نفوذ ناپذیر اسرائیل را در هم شکستند اما دستی در کار بود که نگذاشتند  ارتش مصر موفق شود. در این دو جنگ اعراب از دست اسرائیل شکست خوردند.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن امام را از ما بهتر شناختند. دشمن قدرت امام را درک کرده است. از روزی که انقلاب ایران پیروز شد، در فلسطین هم انتفاضه شروع شد و ضربه های مهلکی به اسرئیل زده شد.

وی اذعان نمود: امروز دنیای کفر و نفاق با شیعه کار دارد چون طرز تفکر شیعه حمایت از مظلوم در هر کجای جهان است.

وی با اشاره به اینکه امروز اصل قضیه شیعه است تصریح کرد: دشمنان می دانند قبل از انقلاب ایران این صحبت ها نبود. عرب ها و فلسطینی ها دل و جگر الان را نداشتند. بچه های شیعه به آنها قدرت دادند. سلاح های که در جنگ لبنان و غزه به کار می رود سلاح هایی است که در ایران ساخته شده و سازندگان آن هم بچه های ایران هستند ما آن را حاشا نمی کنیم.

وی همچنین افزود: ما باید خودمان را برای یک جنگ مهم آماده کنیم و به امید خدا مقدمه ظهور بقیه ا... خواهد بود.

امام جمعه موقت میبد در پایان با اشاره به جریان های سلفی، طالبان، القاعده، داعش و... گفت: این جریان ها توسط دشمنان اسلام به وجود آمده تا جهان اسلام را درگیر جنگ های داخلی کنند.

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


مملی
کاش جمله پایانی ایشون خطاب به آیت الله وافی رو هم مینوشتید.
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۵/۱۰ ۲۰:۰۸.