Skip to Content

رئیس اداره ورزش و جوانان میبد عنوان کرد:

واگذاری پیست سوارکاری شهرستان میبد به فعالین صنعت پرورش اسب


رئیس اداره ورزش و جوانان میبد گفت: با همکاری نماینده مردم شهرستان میبد در مجلس پیست سوارکاری شهرستان میبد به فعالین صنعت پرورش اسب واگذار می شود.

به گزارش میبدخبر، محمدکاظمیان رئیس فدارسیون سوارکاری کشور از دو باشگاه پرورش اسب در شهرستان میبد بازدید کرد .

کاظمیان در بازدید از باشگاه پرورش اسب وطنی و زارع زاده که سعید ابوطالبی رئیس هئیت سوارکاری استان و ابراهیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد هم حضور داشتند گفت : علاقه مندان زیادی در استان یزد و شهرستان میبد در صنعت پرورش و تولید نژادهای اصیل اسب هم داخلی و هم وارداتی سرمایه گذاری کرده اند .
کاظمیان با بیان اینکه جای امیدواری دارد که مسئولین ورزش هم در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی و تمرینات و فعالیت این باشگاه ها  سرمایه گذاری کنند و فضای مناسبی را دراختیار تولید کنندگان و پرورش دهندگان اسب قرار دهند گفت : پیست سوارکاری که برای رشته های مختلف سوارکاری درشهرستان میبد از سوی مسئولین و اداره ورزش و جوانان درنظرگرفته شده است باید با کمک مسئولین ساخته شود تا تمامی پرورش دهندگان ، اسب های خود را به این فضا بیاورند و برای حضور در عرصه های ورزشی تمرین دهند.
وی تصریح کرد : استان یزد و شهرستان میبد پتانسیل های بالایی در پرورش و تولید نژادهای اصیل اسب دارند و ما تصمیم گرفتیم مجمع عمومی فدراسیون را که مختص به انتخاب هیئت رئیس است دراستان یزد برگزار کنیم.
رئیس فدراسیون سوارکاری کشور گفت :  امدواریم تمامی اعضای مجتمع که بیش از 50 نفر هستند به این استان بیاند و از فعالیت های تولید نژادهای اسب های اصیل که در این استان است بازدید کنند. 
 علی ابراهیمی رئیس اداره ورزش و جوانان میبد هم گفت : بیش از هزار و 300 راس در باشگاه های پرورش اسب در شهرستان میبد از سوی علاقه مندان به صنعت پرورش اسب نگه داری می شود.
ابراهیمی افزود : پیست سوارکاری شهرستان میبد با 50 هکتار وسعت  در 7کیلومتری جاده میبد – ندوشن درمجاورت کارخانه قند و شکر میبد واقع شده است که قرار است با پی گیری های میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی به فعالین صنعت پرورش اسب واگذار شود .
 
انتهای پیام/



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.