Skip to Content


آسیه حمزوی سرپرست پایگاه انتقال خون شهرستان میبد شد


درنشستی با حضور دکترسید محمد رضا آقایی مدیر انتقال خون استان و فرماندارمیبد از خدمات دکتر پورامینی قدردانی و خانم آسیه حمزوی بعنوان سرپرست پایگاه انتقال خون شهرستان میبد معرفی شد.

به گزارش میبدخبر، درنشستی با حضور دکترسید محمد رضا آقایی مدیر انتقال خون استان و فرماندارمیبد مسائل و مشکلات پایگاه انتقال خون شهرستان میبد بررسی و بر ارتقاء این پایگاه تاکید شد .

سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد در این نشست گفت : شهرستان میبد بعنوان پرجمعیت ترین شهرستان بعد از مرکز استان ،ظرفیت های خوبی در زمینه اهداء و ذخائر خونی دارد.
 
وی افزود: برای بهره گرفتن از این ظرفیت نیازمند پایگاه خون با تجهیزات مناسب و تکمیل نیروی انسانی هست که امیدواریم استان در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهد.
 
سید محمدرضا آقایی مدیرانتقال خون استان هم بر اشعاعه فرهنگ اهداء خون تاکید کرد و افزود: برای تحقق این امر نشست با روابط عمومی ها و اصحاب رسانه در همه شهرستان ها به ویژه شهرستان میبد برنامه ریزی شد ه است.
 
آقایی با اشاره به درپیش بودن روز 24 خرداد روز جهانی اهداء خون گفت : برنامه های گوناگونی برای این روز در استان پیش بینی شده است.
 
وی افزود : اولین نشست با روابط عمومی و اصحاب رسانه در شهرستان میبد در چند روز آینده برگزار خواهد شد تا جایگاه و اهمیت اهداء خون تشریح و اصحاب رسانه نسبت به این امر اطلاع رسانی کنند.
 
در این نشست از خدمات دکتر پورامینی قدردانی و خانم آسیه حمزوی بعنوان سرپرست پایگاه انتقال خون شهرستان میبد معرفی شد.
 
انتهای پیام/



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.