Identificador : 33583697

کتاب «لطفاً خانم سیاست‌مد‌اری باشید» منتشر شد


کتاب «لطفاً خانم سیاست‌مد‌اری باشید» که شامل تعدادی از سیاست‌های زنانه است، به نویسندگی «علی طحانی» منتشر شد.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزد رسا،  کتاب «لطفاً خانم سیاست‌مد‌اری باشید» که شامل 100 سیاست زنانه کاربردی است، به نویسندگی «علی طحانی» منتشر شد.

در مقدمه این کتاب آمده است:  نقش زن در تحکیم رابطه همسران غیرقابل‌انکار است. در گذرگاه‌های مختلف زندگی بشر، آثار عمیقی از رد پای زنان، هم در زندگی‌های پایدار و هم در زندگی‌های متزلزل و فروریخته شده، به چشم می‌خورد. این امر خود نشانگر اهمیت مسئولیت خطیر زنان در عرصه‌ی حفظ، تداوم و تعادل یک رابطه ایدئال و مستمر در طول زندگی مشترک هستند.

تفاوت‌های فردی همواره در طبیعت خلقت انسان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بر همین الزام، پیوسته تعارف‌های کوچک و بزرگ میان همسران وجود داشته است. زنان قابلیت‌های بسیاری برای برانگیختن نقاط قوت رفتاری در شوهرشان را دارند. تقریباً همه مردان می‌توانند یک شخصیت مثبت داشته باشند و این، به شیوه رفتاری همسرانشان بستگی دارد.

می‌توان گفت تقریباً همه مردها نفوذپذیرند؛ به‌شرط آنکه شما نافذ خوبی باشید؛ بنابراین، سعی کنید شیوه نفوذ در شوهر خود را بشناسید و با تأمل و سنجیده در این مسير گام بردارید.

هر زنی دوست دارد همسرش تنها مال او باشد و قلب شوهرش را تصاحب کند. اینجاست که «سیاست زنانه» لازمه به دست آوردن عشق مردان می‌شود. سیاست، به معنای «بدذات بودن» نیست؛ بلکه به معنای آگاهی از چگونگی رفتار کردن برای عشق‌ورزی بیشتر و زندگی آسوده‌تر است. معتقدیم، خانم باید از قدرت زنانگی و سیاست خودش استفاده کند؛ نه قدرت نیش زبانش.

در سیاست بیست و هشتم در کتاب «لطفاً خانم سیاست‌مد‌اری باشید» آمده است: «اگر همسرتان بدقولی کرد و یا دیر به خانه آمد و توضیحی نداد، بعد از رفع خستگی با ملایمت و آرامش، علت تأخیرش را بپرسید و بگویید که برایش نگران شده‌اید.»

انتهای پیام/ج

 






آخرین عناوین آخرین عناوین