Identificador : 33583992
رئیس بهزیستی مهریز خبر داد

راه‌اندازی اولین شرکت تعاونی معلولین در شهرستان مهریز


رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز از راه‌اندازی اولین شرکت تعاونی معلولین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح مهریز؛ علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اینکه امروزه موضوع اشتغال به مهم‌ترین هدف در کشوری تبدیل‌شده است، اظهار داشت: به‌تبع این هدف، پیگیری موضوع اشتغال نیز یکی از هدف‌های مهم سازمان بهزیستی کشور است تا با کمک و مساعدت خود بتواند به این هدف کلی در کشور تحقق ببخشد.

وی افزود: در همین راستا اولین شرکت تعاونی معلولین شهرستان مهریز ویژه مددجویان به ریستی این شهرستان راه‌اندازی می‌شود. این شرکت تعاونی به همت پنج نفر از توان‌خواهان شهرستان مهریز تأسیس‌شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز ادامه داد: هدف از تأسیس این شرکت اشتغال و کارآفرینی توان‌خواهان است. این شرکت درزمینهٔ طراحی سایت، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش کامپیوتر و مشاوره خرید سیستم فعالیت می‌کند.

علیزاده تأکید کرد: مهم‌ترین مشکل معلولین و مددجویان مهریزی موضوع مسکن و اشتغال است. در سال جاری بیش از بیست‌وچهار میلیارد ریال طرح اشتغال خرد و خانگی به مددجویان مهریزی اعطاشده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سیاست‌های تشویقی در امر اشتغال بسیار مفید و اثرگذار است، تصریح کرد: پرداخت مشوق‌های کارفرمایی نظیر سهم بیمه، بیمه کارفرمائی، جبران عدم کارایی ازجمله اقدامات انجام‌شده در شهرستان مهریز است.

انتهای پیام/ج

 






آخرین عناوین آخرین عناوین