Identificador : 33583767
دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور:

تجربه و خوش نامی دو شاخصه مدیرعامل جدید هلال‌احمر یزد/مردم در زلزله کرمانشاه از ما پیشی گرفتند


دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشوردرمراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید هلال‌احمر یزد گفت: نهایتاً با توجه به سوابق درخشان و خوش‌نامی جناب خرازی زاده در جمعیت هلال‌احمر یزد ایشان را برای تصدی مدیرعاملی این جمعیت در استان یزد انتخاب کردیم.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزد رسا، محمود محمدی نسب دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشوردرمراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هلال‌احمر استان یزد با اشاره به اینکه یکی از وظایف این جمعیت وظیفه خدمت‌رسانی به مردم در حوادث است گفت: طی 4 ماهه گذشته بروز حوادث ناگواری همچون زلزله، سیل، بهمن و در آخرین مورد سقوط هواپیمای تهران – یاسوج باعث شد تا ایام شلوغ‌کاری برای این جمعیت رقم بخورد که توانستیم با مدد الهی و اتکا به داوطلبان و همکاران عزیز این رویدادها را به‌خوبی مدیریت کنیم.

محمدی نسب بابیان اینکه در زلزله کرمانشاه زیباترین صحنه‌های مشارکتی مردم رقم خورد گفت: این حادثه تنها حادثه‌ای بود که از مدیریت، دریافت و تجمیع اقلام و کمک‌های مردمی به دلیل حجم بالای آنان ناتوان و از مردم جا ماندیم و این ماجرا نشان داد که مردم ایران علی‌رغم مشکلات اقتصادی هرکجا نیاز باشد کمک‌کار و مددکار دولت هستند و مردم یزد هم در این زمینه خوش درخشیدند.
وی با اشاره به حادثه سقوط هواپیما هم اظهار داشت: هرچند استان یزد معین استان اصفهان است و از آمادگی لازم برای امدادرسانی نیز برخوردار بود اما خوشبختانه در این حادثه نیز به‌قدری میزان مشارکت داوطلبان بالابود که دیگری نیازی به استان یزد پیدا نشد.
دبیر کل جمعیت هلال‌احمر کشور بابیان این مطلب که علت تغییر مدیریت در مجموعه هلال‌احمر یزد به درخواست خود مدیرعامل سابق بوده ابراز داشت: نمی‌توان منکر مدیریت خوب آقای احد پور در این مدت بود اما به دلیل اینکه خود ایشان درخواست بازگشت به تهران را داشتند با این درخواست موافقت شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که مدیران شایسته زیادی در مجموعه هلال‌احمر وجود دارد کار انتخاب مدیرعامل جدید بسیار سخت بود و نهایتاً با توجه به سوابق درخشان و خوش‌نامی جناب خرازی زاده در جمعیت هلال‌احمر یزد ایشان را برای تصدی مدیرعاملی این جمعیت در استان یزد انتخاب کردیم.
وی ابراز امیدواری کرد مسئولان استان همچون گذشته از این جمعیت حمایت‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین