Identificador : 33560800
سفید در واکنش به حرف و حدیث های برگزاری جشن فیلم یزد:

برای برگزاری «جشن فیلم یزد» یک ریال هم از شهرداری دریافت نکردیم/من تنها؛ مدیرعامل جوادالائمه هستم


رئیس شورای اسلامی شهر یزد در واکنش به عقد قرارداد شهرداری و موسسه جوادالائمه جهت برگزاری اولین دوره جشن فیلم یزد گفت: برای برگزاری این رویداد فرهنگی حتی یک ریال هم کمک مالی از شهرداری دریافت نکردیم.

به گزارش صبح مهریز؛ رئیس شورای اسلامی شهر یزد در واکنش به عقد قرارداد شهرداری و موسسه جوادالائمه جهت برگزاری اولین دوره جشن فیلم یزد به خبرنگار یزد رسا گفت: برای برگزاری این رویداد فرهنگی حتی یک ریال هم کمک مالی از شهرداری دریافت نکردیم.

غلامعلی سفید افزود: این موسسه تنها قرارداد مشارکتی با شهرداری منعقد کرده که طی آن مقررشده شهرداری تأمین محل برگزاری مراسم،هزینه هتل و تبلیغات آن را برعهده‌ بگیرد و موسسه جوادالائمه نیز مسئولیت برنامه‌ریزی، دعوت مدعوین، تأمین نیروی انسانی و اجرای مراسم را بر عهده داشته باشد.

سفید با بیان اینکه بنده حتی یک سهم و یک ریال درآمد از موسسه جوادالائمه ندارم و تنها مدیرعامل آنجا هستم اظهار داشت: موسسه جوادالائمه موسسه ای است که 90 درصد آن وقف بوده و تنها 10 درصد آن مالک شخصی داردکه آن‌یک نفرهم من نیستم.

وی در پاسخ به اینکه مدیرعاملی رئیس شورای شهر در موسسه جوادالائمه چه میزان درعقد این قرارداد مؤثر بوده گفت: عقد این قرارداد رابطه‌ای با مدیرعاملی بنده ندارد چراکه شهرداری با هر موسسه فرهنگی که دغدغه انجام کار فرهنگی داشته باشد و بخواهد در انجام کار فرهنگی مشارکت انجام دهد قرارداد می‌بندد کما اینکه مؤسسات فرهنگی دیگری هم تاکنون با شهرداری همکاری داشته و دارند.

 رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: شهرداری یزد برای حاکمیت فضای فرهنگی بر شهرآماده است تا با مؤسسات دارای طرح های فرهنگی مشارکت داشته باشد.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین