Skip to Content

رييس شوراي اطلاع رساني استان یزد:

سند راهبردی روابط عمومی ها چراغ راه روابط عمومی ها است


به گزارش یزد رسا ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد روز یکشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: توجه به وضعیت موجود و مطلوب در هر سازمانی اهمیت دارد و به حمدا… در استان یزد در زمینه کارهای کیفی، فعالیت های خوبی صورت گرفته است که این نشان دهنده آینده ای درخشان برای استان یزد می باشد. وی مسئول اصلی روابط عمومی در هر دستگاه اجرایی را مدیر آن مجموعه دانست و افزود: اگر این مسئله مورد توجه قرار گیرد تعالی روابط عمومی ها را به دنبال دارد. دشتی خواستار تبیین کارکردها و وظایف روابط عمومی دستگاه ها و همچنین شناخت نیاز متقابل سازمان و مخاطب با نهاد روابط عمومی شد. رییس شورای اطلاع رسانی استان یزد اذعان کرد: فشار، چالش، رقابت و وضعیت مطلوب حیاتی از جمله عواملی هستند که به عنوان راهکارهای پویایی یک سازمان به شمار می آید. وی  سند راهبردی روابط عمومی ها را چراغ راه روابط عمومی ها دانست و گفت: برای اولین بار در سطح کشور سند راهبردی روابط عمومی ها در استان یزد تنظیم شده است. مشاور استاندار با اشاره به زحمت ۹ ماهه عوامل اجرایی تدوین این سند اظهار داشت: اراده و نیاز مبرم روابط عمومی های استان به یک برنامه کاربردی، به تنظیم سند راهبردی روابط عمومی ها منجر شده است. سید عبدالمجید قائم محمدی خاطر نشان ساخت: روابط عمومی ها پتانسیل قدرتمند ادارات و دستگاه های دولتی و خصوصی هستند. در ابتدای این نشست مجری طرح تدوین سند راهبردی روابط عمومی ها به ارائه گزارشی از روند تدوین این سند پرداخت.

به گزارش یزد رسا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد روز یکشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: توجه به وضعیت موجود و مطلوب در هر سازمانی اهمیت دارد و به حمدا… در استان یزد در زمینه کارهای کیفی، فعالیت های خوبی صورت گرفته است که این نشان دهنده آینده ای درخشان برای استان یزد می باشد. وی مسئول اصلی روابط عمومی در هر دستگاه اجرایی را مدیر آن مجموعه دانست و افزود: اگر این مسئله مورد توجه قرار گیرد تعالی روابط عمومی ها را به دنبال دارد. دشتی خواستار تبیین کارکردها و وظایف روابط عمومی دستگاه ها و همچنین شناخت نیاز متقابل سازمان و مخاطب با نهاد روابط عمومی شد. رییس شورای اطلاع رسانی استان یزد اذعان کرد: فشار، چالش، رقابت و وضعیت مطلوب حیاتی از جمله عواملی هستند که به عنوان راهکارهای پویایی یک سازمان به شمار می آید. وی  سند راهبردی روابط عمومی ها را چراغ راه روابط عمومی ها دانست و گفت: برای اولین بار در سطح کشور سند راهبردی روابط عمومی ها در استان یزد تنظیم شده است. مشاور استاندار با اشاره به زحمت ۹ ماهه عوامل اجرایی تدوین این سند اظهار داشت: اراده و نیاز مبرم روابط عمومی های استان به یک برنامه کاربردی، به تنظیم سند راهبردی روابط عمومی ها منجر شده است. سید عبدالمجید قائم محمدی خاطر نشان ساخت: روابط عمومی ها پتانسیل قدرتمند ادارات و دستگاه های دولتی و خصوصی هستند. در ابتدای این نشست مجری طرح تدوین سند راهبردی روابط عمومی ها به ارائه گزارشی از روند تدوین این سند پرداخت.



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.