Skip to Content

مهندس فلاح معاون فرماندار

به زودی طرح بلوار ایمن در میبد اجرا می شود


در این طرح هر کسی که بخواهد از بلوار ایمن تردد کند باید تمام امکانات موتورسیکلت از جمله کلاه ایمنی، گواهی نامه و ... را همراه داشته باشد.

مهندس فلاح معاون فرماندار در گفتگو با خبرنگار میبد خبر اظهار داشت: براساس آمارگیری انجام شده تعداد فوت شدگان خودرو سوار از 25 مورد در سال گذشته به 18 مورد کاهش یافته است. این در حالی است که شاهد افزایش خودرو در سطح شهر هستیم.

وی از افزایش 50  درصدی حوادث ترافیکی اظهار نگرانی کرد و افزود: 75درصد از حوادث ترافیکی، تصادفات موتورسواران می باشند که بر این اساس کار گروه ویژه ساماندهی بحث ترافیکی شهرستان تشکیل شده است.

فلاح برگزاری همایش های آموزش موتورسواران، آموزش در راهنمایی و رانندگی و استفاده از کلاه ایمنی را از جمله موارد در حال انجام جهت کاهش تصادف های موتورسیکلت ها دانست و اعلام کرد: طرح بلوار ایمن به زودی در میبد اجرا می شود که بلوار قاضی میرحسین مجری برگزاری این طرح است.

وی در خصوص این طرح گفت: در این طرح هر کسی که بخواهد از بلوار ایمن تردد کند باید تمام امکانات موتورسیکلت از جمله کلاه ایمنی، گواهی نامه و ... را همراه داشته باشد در غیر این صورت به راکب موتورسیکلت اخطار و آموزش داده می شود و از تردد در این بلوار جلوگیری می شود و فقط کسانی از این بلوار تردد می کنند که تمام موارد را رعایت نمایند.

فلاح هدف از این طرح را فرهنگ سازی همشهریان دانست و عنوان کرد: کسی که بتواند در این بلوار تردد کند تمام موارد ایمنی را رعایت کرده است و این شخص با همین ایمنی در خیابان های دیگر نیز رانندگی خواهد کرد که باعث فرهنگ سازی و کاهش تصادفات خواهد شد. مدت اجرای این طرح 3 الی 4 ماه می باشد.

علیرضا فلاح مخالفت شورای ترافیک را از انجام طرح نرده کشی خیابان امام خمینی(ره) که بیشترین حوادث را در کارنامه خود دارد خبر داد و علت آن را ازدحام در میادین و طولانی شدن سفرهای شهری دانست و همچنین تعبیه شدن گل میخ ها در خیابان امام را باعث کاهش سرعت موتورسیکلت ها و تخلف به سمت چپ و همچنین رعایت حق تقدم عنوان کرد.

فلاح همچنین علت اصلی تصادف یک دستگاه ماشین در چند روز اخیر را که وجود گل میخ ها در بعضی سایت ها اعلام شده را سرعت بیش از حد مجاز آن عنوان کرد.



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.