Skip to Content

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد:

3500 تن شکر در استان توزیع می‌شود


معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد گفت: سهمیه سه هزار و 500 تنی شکر به استان یزد تعلق گرفته است که از امروز یا فردا در سراسر استان توزیع خواهد شد.

به گزارش میبد خبر، علی افشارپور با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان از توزیع اقلام اساسی ویژه این ماه در استان یزد خبر داد و گفت: هم اکنون سهمیه سه هزار و 500 تنی شکر به استان یزد تعلق گرفته است که از امروز یا فردا در سراسر استان توزیع خواهد شد و سهمیه اقلام دیگری چون برنج، روغن، مرغ و ... نیز برای استان به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سهمیه شکر برای مصارف صنف، صنعت و خانوار در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به مصوبات تنظیم بازار استان این شکر بین واحدهای تولید کننده انواع محصولات شکری، واحدهای صنفی با اولویت واحدهای تولیدی زولبیا و بامیه و در فروشگاه‌های سطح استان برای خانوار توزیع می‌شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه قیمت شکر برای واحدهای تولیدی سه هزار تومان و برای خانوار سه هزار و 300 تومان تعیین شده است، ادامه داد: از واحدهای تولیدکننده انواع محصولات شکری در استان در مقابل تحویل سهمیه شکر، قندو نبات گرفته و به قیمت تعیین شده در بین فروشگاه‌ها و واحدهای مصرف کننده توزیع می‌شود.

افشارپور در خصوص قیمت زولبیا و بامیه نیز گفت: با توجه به توزیع سهمیه شکر در استان، فردا نرخ گذاری زولبیا و بامیه برای عرضه در ماه مبارک رمضان در کمیته نرخ گذاری استان انجام  و نرخ آن اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در عرضه کالاها آن را از طریق سامانه 124 گزارش کنند تا توسط بازرسان سازمان تعزیرات و سازمان صنعت معدن و تجارت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

یزدآوا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.