Skip to Content

برای نخستین بار؛

کارگاه آموزشی با عنوان روی خط زلزله در میبد برگزار شد+ تصاویر


به همت نظام مهندسی میبد رویداد فرهنگی هنری "روی خط زلزله" برای اولین بار در میبد با همکاری ادارات مرتبط به مناسبت سالروز زلزله کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش میبدخبر، این رویداد فرهنگی که با هدف فرهنگ سازی پیشگیری از آثار مخرب ناشی از زلزله و ترویج ساخت و ساز ایمن و مقاوم از طریق خانواده ها بویژه در بین بانوان برگزار شد،بیش از 50 نفر از هنرمندان میبدی با ارائه آثار هنری خود از جمله، طراحی، گرافیک و کاریکاتور پیامدهای ناشی از زلزله را به تصویر کشیدند. 

مدیر نظام مهندسی میبد در این مراسم با اشاره به اهمیت پیشگیری از آثار مخرب ناشی از زلزله بر نقش پررنگ خانواده ها در این خصوص تأکید کرد و افزود:نظام مهندسی میبد به عنوان متولی اصلی فرهنگ سازی پیشگیری از واقعه زلزله درنظر دارد سلسله برنامه های فرهنگی مربوط به این مقوله برگزار نماید چرا که هیچ زبانی گویا تر از فرهنگ سازی نیست.
 
 
مهندس صباغی با اشاره به ضرورت نقش خانواده درترویج ساخت و ساز ایمن و مقاوم اظهار کرد:معمولا مرد در یک خانواده صرفا امور هزینه را برعهده دارد و شاید با کمی صرفه جویی از مقاوم سازی ساختمان صرف نظر کند اما اگر همسر وی به عنوان مشاور درکنار مردباشد می تواند دلنشینی فضای منزل و استحکام ساختمان را تضمین نماید.
 
 وی درادامه افزود: سرمایه اصلی بیش از 95 درصد جمعیت مردم میبد، خانه ای است که در آن زندگی می کنند پس چه بهتر است که ساختمان از تمام ابعاد معماری و مقاوم سازی مستحکم باشد.
 
انتهای پیام/



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.