Skip to Content


همایش اقتدار بسیجیان گردانهای امام حسین (ع) استان یزد در رزمایش شهید قهاری سعید+ تصاویر


همایش اقتدار بسیجیان گردانهای امام حسین (ع) شرکت کننده در رزمایش استانی شهید قهاری سعید با حضور آیت الله ناصری امام جمعه یزد و دیگر مسئولین استان برگزار شد.

به گزارش میبد خبر، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در اجتماع بزرگ بسیجیان گردانهای امام حسین (ع) استان بیان داشت:  باید به تمام بسیجیان تبریک گفت که اکنون با گذشت بیش از سی سال از انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان استوار و در خط ولایت با صلابت ایستاده و آماده خدمت به نظام هستند.

وی افزود: اگر امروز هشت سال دفاع مقدس را با افتخار پشت سر گذاشته و از فتنه ها و گردنه های مهم عبور کرده ایم همه به برکت رهنمودهای امام راحل و رهبر انقلاب در طول سال های اخیر است.

آیت الله ناصری اضافه کرد: اکنون نیز ما ملت بزرگ ایران اسلامی با هدایت های حکیمانه رهبری به پیشرفت ها و افتخارات بزرگی دست یافته است.
وی با اشاره به خودکفایی کشورمان در عرصه صنایع دفاعی گفت: تمام نیازمندی های کنونی دفاعی و نظامی توسط جوانان برومند و متعهد نیروهای مسلح طراحی و ساخته می شود و این به برکت نظام اسلامی محقق شده است.
امام جمعه یزد افزود: وجود ایمان و اعتقاد راسخ نیروهای مسلح به ولایت و ارزش های انقلابی و تکیه بر توانمندی های بومی موجب ایجاد قدرت دفاعی و بازدارنگی بی نظیری برای کشورمان در برابر تهدیدات دشمنان شده است.

آیت الله ناصری با اشاره به پیشرفتهای ملت ایران در زمینه های مختلف اظهار داشت: پیشرفت های علمی از جمله در عرصه های پزشکی و فناوری های نوین نمونه بارزی از توانمندی های کشورمان با تکیه بر ظرفیت های جوانان این مرز و بوم و ایمان راسخ به ولایت و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی بسیج را مایه اقتدار نظام اسلامی ایران دانست و ابراز داشت:  امروز بسیج مایه اقتدار، سربلندی و امنیت و موجب هراس دشمنان است چراکه دشمنان به خوبی به نفوذ بسیج در بین ملت و نقش وحدت آفرین بسیج و اثر گذاری آن پی برده اند و از این جهت باید گفت بسیج دژ مستحکمی در برابر دشمنان است.

آیت الله ناصری ادامه داد: ادامه داد: امروز اقتدار نیروهای بسیجی منجر شده تا دشمنان جرات تعرض به میهن اسلامی را نداشته باشند و از سوی دیگر امروز بسیج در همه عرصه ها با حضور نیروهای با انگیزه، ولایت مدار و با اخلاص و جوان اثر گذار همچون گذشته وارد میدان عمل شده است.

نماینده ولی فقیه در یزد با اشاره به ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل داعش بیان داشت: وقتی استکبار داعش و گروه های تکفیری را طراحی کرد بسیاری آن را باور نداشتند و اعلام می کردند حضور داعش در سوریه و عراق به ما مربوط نمی شود اما با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری توطئه دشمن شناسایی و مقابل این توطئه جبهه مقاومت طراحی شد و پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش به واسطه ترویج تفکر و روحیه بسیجی محقق شد.

وی اضافه کرد: داعش در ابتدا با جنگ روانی و بریدن سر افراد بی گناه و با این تفکر اینکه جنگ با شیعه واجب تر از مقابله با صهیونیست است به میدان آمدند و اسارت بردن زنان شیعه را مباح می دانستند و اگر هوشیاری مقام معظم رهبری و ایستادگی خالصانه بسیج در صحنه نبرد نبود امروز کشور عراق و سوریه در دستان گروه های تکفیری بود و دردسرهای فراوانی را برای میهن اسلامی به همراه داشتند.

امام جمعه یزد درپایان تصریح داشت: بسیجیان بیش از هر زمانی باید با هوشیاری در راستای اجرای فرامین مقام عظمای ولایت گام بردارند و در این مسیر حتی لحظه ای غفلت نداشته باشند.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان در ابتدای این مراسم از تمام گردان‌های حاضر در میدان سان دید.

انتهای پیام/اد

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.